کد خبر : 2027564 | 21 خرداد 1403 ساعت 05:05 | 18.4K بازدید | 8 دیدگاه

سنگین‌ترین شوت‌های تمرین از دینکای بی‌رحم! (عکس)

مربی گلرهای تیم ملی تمرینات پرفشاری را برای گلرهای تیم ملی در نظر گرفت.

سنگین‌ترین شوت‌های تمرین از دینکای بی‌رحم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلین دینکا مربی گلرهای تیم ملی ایران امروز در دروازه‌بان‌های ایران را با ضربات سنگینی که به سمت دروازه‌ها شلیک می‌کرد مورد ارزیابی قرار داد و شاگردانش را آماده دیدار با ازبکستان کرد.

دینکا گلرهای خوبی را در تیم ملی در اختیار دارد و مسئولیت سخت و چالش جدی برای انتخاب گلر اصلی تیم ملی خواهد داشت، علیرضا بیرانوند با کوله‌باری از تجربه، حسین پورحمیدی با عملکرد فوق‌العاده در لیگ برتر و پیام نیازمند با استعداد بالایی که دارد در اختیار کادرفنی تیم ملی قرار گرفته است.

2031917

مربی رومانیایی تیم ملی در تمرین دیروز پا به پای بازیکنان در نرم دویدن حضور پیدا کرد و در تمرین امروز پا به توپ شد تا در جریان تمرینات تیم ملی حضور داشته باشد، در آخرین بازی تیم ملی عملکرد مدافعان تیم ملی نگران کننده بود و پیام نیازمند هم نتوانست دروازه خود را بسته نگه‌ دارد و او کار سختی دارد تا گلرهای تیم ملی را در شرایطی قرار دهد تا با اعتماد به نفس بیشتری در میدان حاضر شوند و خط دفاع تیم ملی را هم تحت تاثیر قرار دهند.

این مربی با انگیزه بالایی در کنار امیر قلعه‌نویی حضور دارد و سرمربی تیم ملی هم اعتقاد ویژه‌ای به او دارد و آزادی عمل زیادی در تمرینات در اختیارش قرار داده است.

آلین در تمرین امروز پا به پای بازیکنان به تمرین پرداخت و آمادگی جسمانی قابل توجهی هم داشت!

دیدگاه‌ها