کد: 238997401 تیر 1405 ساعت 21:2513.9K بازدید

پیام احساسی علی شجاعی برای مهدی رحمتی

علی شجاعی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، از مهدی رحمتی بابت یک فصل همکاری در خیبر خرم‌آباد قدردانی کرد.
پیام احساسی علی شجاعی برای مهدی رحمتی

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام رسمی پایان همکاری باشگاه خیبر خرم‌آباد با مهدی رحمتی، علی شجاعی با انتشار متنی در واتساپ خود به این اتفاق واکنش نشان داد. او در این پیام ضمن تشکر از زحمات رحمتی در طول فصل گذشته، از تجربه همکاری با او ابراز خوشحالی کرد.

شجاعی در بخشی از این استوری خطاب به سرمربی سابق خیبر نوشت: «دوست داشتم از تلاش و زحماتی که در این یک سال برای باشگاه خیبر، مردم خرم‌آباد و ما کشیدید قدردانی کنم. در این مدت از شما آموختیم و از بازی و تمرین در تیم شما لذت بردیم.»

او همچنین در ادامه پیام خود از مهدی رحمتی به عنوان یکی از مهم‌ترین چهره‌های فوتبال ایران یاد کرد و برای او در ادامه مسیر حرفه‌ای آرزوی موفقیت داشت. 

این استوری در حالی منتشر شده که همکاری رحمتی و خیبر پس از یک فصل به پایان رسیده و فراز کمالوند هدایت نماینده خرم‌آباد را برای فصل آینده برعهده گرفته است.

2485209
تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
11اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار