کد: 239024302 تیر 1405 ساعت 18:5711.9K بازدید

قائم مقام صنعت نفت در گفت‌وگو با ورزش‌سه

تهدید جدید در آبادان: سید برود من هم می‌روم!

قائم مقام باشگاه صنعت نفت از ادامه همکار با سیروس پورموسوی حمایت کرد.
تهدید جدید در آبادان: سید برود من هم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در حالی به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید که در فاصله چهار هفته به پایان رقابت‌ها با حاشیه‌ای عجیب مواجه شده است.

هیئت مدیره این باشگاه ظهر امروز تشکیل جلسه داده و خروجی آن شده موافقت با استعفای سیروس پورموسوی و پایان همکاری با این سرمربی. تصمیمی که خیلی سریع با واکنش سرمربی آبادانی‌ها همراه شد. او در گفت‌وگو با خبرنگار ما تاکید کرد به هیچ عنوان استعفایی نداده که بخواهند با آن موافقت با مخالفت کنند.

هرچند در ادامه، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت اظهارات پورموسوی در نشست خبری پس از بازی پارس جنوبی را یادآوری کرده، قائم مقام این باشگاه هم موضعی جدید اتخاذ کرده است.

حسین خبیری در این باره به خبرنگار ما گفت: «به عنوان معاون باشگاه اساسا در جریان این جلسه و تصمیمی که در آن گرفته شده نیستم منتها نظر شخصی من ادامه همکاری با آقای پورموسوی است.»

او البته تاکید کرد: «شانس خوبی برای صعود داریم و اصلا به صلاح نیست در این شرایط دست به تغییر سرمربی بزنیم. اگر چنین اتفاقی بیفتد من هم از پست خودم استعفا می‌دهم.»

گفتنی است در فاصله چهار هفته تا پایان فصل، صنعت نفت با ۵۰ امتیاز در رتبه سوم است و ۸ امتیاز با تیم بالاتر از خود یعنی مس شهربابک فاصله دارد. این در حالی است که تیم دوم جدول به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود می‌کند و تیم سوم هم در پلی‌آف حاضر خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار ورزشی ایران و جهان دراپلیکیشن ورزش سه
دانلود
4اشتراک گذاریگزارش خطا

زنده پیشنهادی

دیدگاه‌ها

لطفا قبل از ارسال دیدگاه خود، حتماقوانین و مقرراترا مطالعه فرمایید.
لطفا منتظر بمانید...

آخرین اخبار

تهدید جدید در آبادان: سید برود من هم می‌روم! | ورزش سه