
به گزارش ورزش سه، هافبک خطخورده تیم ملی که این روزها در کنار ملیپوشان در تیخوانای مکزیک حضور دارد، با انتشار عکسی از خودش در لسآنجلس، به سبک خاص خودش به یکی از عجیبترین حاشیههای ایران در جام جهانی کنایه زد. روی تصویر نوشته شده: «LA: Los Angeles ❌ Lor Ahvaz ✅»

شوخی از آن دست کنایههایی است که بدون گفتن حتی یک جمله اضافه، همه چیز را توضیح میدهد. تیم ملی ایران به دلیل محدودیتهای سفر، در دو بازی نخست تنها چند ساعت را در لسآنجلس سپری کرد؛ ورود، بازی و بازگشت. نه فرصتی برای گشتوگذار بود، نه وقتی برای لمس حالوهوای شهری که خیلیها آن را پایتخت سرگرمی دنیا میدانند.
حبیبینژاد اما قصه را از زاویه دیگری روایت کرده است. از آنجایی که برای کاروان ایران لسآنجلس بیشتر شبیه یک سالن ترانزیت بود تا یکی از مشهورترین شهرهای آمریکا او در تصویری که بیشتر شبیه عکسهای ژورنالی مد است تا یک استوری فوتبالی، با تیپ تابستانی و عینک آفتابی، به جای اینکه از لسآنجلس حرف بزند، ریشههای لری و اهوازیاش را وسط کشیده. این شوخی یک مخاطب دیگر هم دارد، همتیمیهایی که شاید فرصت چندانی برای دیدن لسآنجلس پیدا نکردند و حالا باید برای سومین مسابقه راهی سیاتل شوند.
در روزهایی که فضای تیم ملی زیر فشار حساسیت جام جهانی قرار دارد، همین شوخیهای کوتاه و استوریهای بامزه، حالوهوای متفاوتی به اطراف تیم میدهد. شاید هم اگر از خود هادی بپرسید، اصلاً موضوع لسآنجلس نیست؛ مهم این است که هر جای دنیا بروی، «لُر اهواز» را نمیشود از روی شناسنامه یا از روی دل پاک کرد.