
به گزارش ورزش سه، باشگاه تاتنهام بهصورت رسمی از جذب مارتین دوبراوکا خبر داد. دروازهبان ۳۷ ساله اسلواکیایی که قراردادش با برنلی به پایان رسیده بود، از اول جولای به جمع شاگردان روبرتو دی زربی اضافه خواهد شد.
دوبراوکا فصل گذشته ۳۵ مسابقه برای برنلی انجام داد و حالا تصمیم گرفته دوران حرفهای خود را در شمال لندن ادامه دهد.

این دروازهبان باتجربه پس از رسمی شدن انتقالش گفت: «همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و از حضور در اینجا واقعا خوشحالم. همیشه از تماشای تیمهایی که دی زربی در سالهای گذشته هدایت کرده لذت بردهام. با سبک بازی، ایدهها و فلسفه او کاملا آشنا هستم و همچنین درباره هواداران فوقالعاده این باشگاه هم چیزهای زیادی میدانم.»
دوبراوکا یکی از باتجربهترین دروازهبانهای سالهای اخیر لیگ برتر انگلیس محسوب میشود. او در سال ۲۰۱۸ به نیوکاسل یونایتد پیوست و طی ۷ فصل حضور در این باشگاه، ۱۷۹ بار از دروازه کلاغها محافظت کرد.
او در سال ۲۰۲۵ راهی برنلی شد، اما پیش از آن، در فصل ۲۳-۲۰۲۲ یک دوره کوتاه بهصورت قرضی پیراهن منچستر یونایتد را بر تن کرد و همراه این تیم قهرمانی جام اتحادیه انگلیس را تجربه کرد.

دوبراوکا در عرصه ملی هم سابقه قابل توجهی دارد و تاکنون ۶۰ بار برای تیم ملی اسلواکی به میدان رفته است.
این دروازهبان باتجربه در شرایطی راهی تاتنهام شده که روبرتو دی زربی در حال ساختن تیمی جدید برای فصل آینده است و امیدوار است تجربه دوبراوکا، رقابت درون تیمی را در خط دروازه افزایش دهد.