کد خبر : 35839 | 29 دی 1389 ساعت 15:05 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

شانس مهاجم كره‌ای برای آقای گلی افزایش یافت

با حذف بحرین از جام ملت‌های آسیا، شانس مهاجم کره‌ای برای کسب عنوان آقای گلی افزایش یافت.

شانس مهاجم كره‌ای برای آقای گلی افزایش یافت

 از مرحله مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا شب گذشته 2 ديدار از گروه سوم برگزار شد که با صعود تيم‌هاي استراليا و کره‌جنوبي همراه شد.
 در اولين ديدار استراليا در حالي با برتري مقابل بحرين راهي دور بعد شد که اسماعيل عبداللطيف، مهاجم بحرين و تنها 4 گله رقابت‌‌ها تا قبل از بازي‌هاي شب گذشته در بهترين فرصت توپ را به تيرک دروازه شوارتزر کوبيد تا در نهايت اين استراليا باشد که با تک گل مايک جديناک به عنوان تيم اول راهي مرحله بعد شود.
بحرين از دور رقابت‌ها حذف شد تا مهاجم اين تيم شانس‌هاي خود را براي آقاي گلي از دست بدهد.

 در ديگر ديدار اين گروه کره‌جنوبي 4 بر يک از سد هند گذشت تا با تفاضل گل کمتر نسبت به استراليا به عنوان تيم دوم راهي مرحله يک چهارم نهايي شود.
 کو جا چئول، مهاجم کره‌جنوبي با تک گلي که در ديدار ديشب مقابل هند به ثمر رساند 4 گله شد و با توجه به صعود تيمش به مرحله بعد، مي‌تواند با زدن گل‌هاي بيشتر در ديدارهاي بعدي کره، به تنهايي عنوان آقاي گلي را کسب کند. هرچند که کره‌جنوبي در مرحله يک چهارم نهايي حريف ايران است و اميدواريم هرگز اين اتفاق رخ ندهد.

 کريم انصاري فرد، ايمان مبعلي و غلامرضا رضايي از تيم ملي ايران نيز هر کدام با يک گل در جدول گلزنان قرار دارند.

 *جدول گلزنان جام ملت‌هاي آسيا به شرح زير است:
4 گل: اسماعيل عبداللطيف از بحرين و کو جا چئول از کره‌جنوبي

3گل: شينجي اوکازاکي از ژاپن

2 گل: سرور جباروف و اوديل احمدوف از ازبکستان، عبدالرزاق الحسين از سوريه، تيم کاهيل و مايک جديناک از استراليا، يوسف احمد از قطر، فوضي مبارک از بحرين و سونيل چتري از هند، دونگ ون جي از کره‌جنوبي، ريوشي مائدا از ژاپن

 

دیدگاه‌ها