کد خبر : 36006 | 01 بهمن 1389 ساعت 17:20 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

ولید عباس: امیدوارم طرفداران اماراتی من را ببخشند

او گفته امارات بدشانس بود.

ولید عباس: امیدوارم طرفداران اماراتی من را ببخشند
ولید عباس که دومین گل به خودی پیاپی را در جام ملت‌های آسیا به امارات زد، از هواداران خواست که او را ببخشند. او گفت اشتباه روز چهارشنبه که باعث به ثمر رسیدن گل سوم ایران شد کاملا تقصیر او نبوده است.

امارات مقابل تیم قدرتمند ایران در هم کوبیده شد و مردان سرچکو کاتانچ با تنها یک امتیاز از سه بازی به خانه برمی‌گردند. آنها در این رقابت‌ها هیچ گلی نزدند.

عباس، مدافع الشباب پس از گل به خودی در دقایق تلف‌شده مقابل عراق غرق در اشک شد، اما او پس از گل به خودی مقابل ایران آرام‌تر بود و بر خلاف اکثر بازیکنان اماراتی به میکس زون رفت.

او گفت: «این دومین گل به خودی تقصیر من نبود. نمی‌خواستم به توپ ضربه بزنم اما توپ بدجوری زمین خورد و به پای من برخورد کرد و وارد دروازه شد. شاید به خاطر بدشانسی من بود.»

عباس که در کنارحمدان الکمالی و خالد سبیل (که اخراج شد) بازی خوبی را در دفاع مقابل تیم باکلاس ایران به نمایش گذاشته بود، دومین گل به خودی خود را زمانی ثبت کرد که ایران با دو گل پیش افتاده بود.

او گفت: «چه می‌توانم بگویم؟ تنها می‌خواهم از طرفداران فوتبال امارات عذرخواهی کنم و از آنها بخواهم من را ببخشند.

از طرف خودم قول می‌دهم به سخت‌کوشی ادامه دهم. ما در این تورنمنت عالی بازی کرده بودیم و شاید باید گل هم می‌زدیم. بخت با ما یار نبود، به ویژه با من.»

دیدگاه‌ها