کد خبر : 36508 | 07 بهمن 1389 ساعت 22:10 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر اوسیک از مهاجم جوان استرالیا

هولگر اوسیک، سرمربی تیم استرالیا، معتقد است که روبی کروز، مهاجم جوان این تیم، استعداد خوبی دارد، اما باید تلاش زیادی کند.

تقدیر اوسیک از مهاجم جوان استرالیا
به نقل از سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا، اين مهاجم 22 ساله، هنگامي که جوش کندي، بازيکن ثابت تيم ملبورن ويکتوري، مصدوم شد، جايگزين او در خط حمله شد و بعد از به ثمر رساندن 10 گل در 15 بازي، به تيم ملي استراليا دعوت شد.

او بازيکن سر به زيري است و تا قبل از بازي نيمه نهايي در انتظار فرصتي براي بازي کردن بود. او در بازي مقابل ازبکستان به جاي هري کيول به بازي آمد و حدودا 40 دقيقه فرصت بازي کردن داشت. او از فرصت هايش به خوبي استفاده کرد و يک گل زد و در دو گل هم تاثيرگذار بود.

اوسيک مي گويد: « من به او اين فرصت را دادم تا در يک بازي مهم به ميدان برود، به اين دليل که در تمرينات تلاش زيادي کرد. او بازي را خيلي جدي مي گيرد و من واقعا شگفت زده ام به اين دليل که او کار بزرگي را انجام مي دهد و خيلي فعال است. به نظر من وقت آن رسيده که به او فرصت داده شود. اما هنوز هم براي بازي هاي مهم خيلي مطمئن نيست و نمي شود فهميد که او از فرصتش استفاده مي کند يا نه. او هنوز يک قهرمان نشده است. او چند موقعيت را از دست داد، اما يک گل هم زد و براي هم تيمي هايش چند موقعيت را هم فراهم کرد. او بايد آموزش ببيند و ما روي او کار خواهيم کرد».

کروز به همراه مت مک کاي، جيسون کولينا و جيد نورس، 4 بازيکن استراليا هستند که در ليگ اين کشور بازي مي کنند.

او در مصاحبه با خبرنگاران گفت: « من انتظار نداشتم که به اين زودي به بازي بروم، به همين دليل از هولگر ممنونم که به من ميدان داد و خوشبختانه من هم جواب اعتماد او را دادم».

دیدگاه‌ها