کد خبر : 36610 | 09 بهمن 1389 ساعت 10:37 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کیول، اوکازاکی و مائدا در انتظار

كو جا چئول به صدر جدول گلزنان جام ملت‌های آسیا رسید

مهاجم تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با گلزنی در دیدار شب گذشته مقابل ازبکستان به صدر جدول گلزنان رسید.

كو جا چئول به صدر جدول گلزنان جام ملت‌های آسیا رسید

    در ديدار رده‌بندي جام ملت‌هاي آسيا 2011 قطر شب گذشته کره‌جنوبي 3 بر 2 از سد ازبکستان گذشت و به مقام سومي آسيا رسيد.
کو جا چئول، مهاجم تيم ملي کره‌جنوبي که تا پيش از بازي ديشب 4 گله بود و با اسماعيل عبداللطيف بحريني مشترکا در صدر جدول گلزنان قرار داشت، در ديدار مقابل ازبکستان يک گل از 3 گل تيمش را به ثمر رساند تا به تنهايي با 5 گل به صدر جدول گلزنان برسد.
دونگ وون جي، ديگر مهاجم تيم ملي کره‌جنوبي نيز با 2 گلي که شب گذشته وارد دروازه ازبکستان کرد 4 گله شد تا مشترکاً با مهاجم بحريني در رده دوم قرار بگيرد.
الکساندر گينريخ، مهاجم تيم ملي ازبکستان نيز هر 2 گل تيمش مقابل کره‌جنوبي را به ثمر رساند و با 3 گل در رده سوم قرار گرفت.
البته بازي فينال جام ملت‌هاي آسيا امشب بين تيم‌هاي استراليا و ژاپن برگزار مي‌شود تا 3 مهاجم 3 گله اين ميدان در صورت به ثمر رساندن 2 گل، شانس آقاي گلي مشترک جام ملت‌هاي آسيا را داشته باشند. هري کيول از استراليا و کاوازاکي و مائدا از تيم ملي ژاپن، مهاجمان 3 گله‌اي هستند که شانس کسب اين عنوان را دارند.

* جدول گلزنان جام ملت‌هاي آسيا به شرح زير است:
5 گل: کو جا چئول از کره‌جنوبي
4 گل: اسماعيل عبداللطيف از بحرين و دونگ ون جي از کره‌جنوبي
3 گل: شينجي اوکازاکي و ريوشي مائدا از ژاپن و هري کيول از استراليا
2 گل: سرور جباروف، باياکف و اوديل احمدوف از ازبکستان، عبدالرزاق الحسين از سوريه، تيم کاهيل و مايک جديناک از استراليا، يوسف احمد و فابيو سزار از قطر، فوضي مبارک از بحرين و سونيل چتري از هند و شينجي کاگاوا از ژاپن

 

دیدگاه‌ها