کد خبر : 38243 | 02 اسفند 1389 ساعت 23:27 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملاحی: اولیایی صلاحیت صحبت‌ در مورد پاس و استاندار یك استان را ندارد

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: اولیایی سابقه‌ای در پاس نداشته و صلاحیت صحبت در مورد این باشگاه و استاندار یک استان را ندارد.

ملاحی: اولیایی صلاحیت صحبت‌ در مورد پاس و استاندار یك استان را ندارد
کريم ملاحي در مورد اظهارات کاظم اوليايي عليه باشگاه پاس همدان و استاندار اين استان اظهار داشت: پتانسيل پاس همين است اما اين آقايي که اکنون فرصت پيدا کرده و مصاحبه مي‌کند بيايد بگويد در دوسال و نيمي که در اين باشگاه حضور داشته چه ساختار و تشکيلاتي براي باشگاه بنا کرده است. مردم همدان بهترين قاضي در اين مورد هستند. او بگويد براي پاس چه کاري انجام داده؟ ايشان هيچ کار خاصي نکرده است.
وي ادامه داد: کارنامه درخشان اوليايي را در دوسال و نيم مديريتش در پاس براي مردم در آخر فصل بيان مي‌کنيم تا همه بدانند ايشان چه ضرر و زيان‌هاي مالي به باشگاه پاس زده‌اند.چه قراردادهاي صوري با افراد تنظيم شده و چه خسارت‌هاي مالي زيادي به باشگاه زده است. اين مسايل را به دليل دوري از تشنج در آخر فصل تمام مسايل را بيان خواهيم کرد.

ملاحي تاکيد کرد: ايشان در مقامي نيست که بخواهد در مورد استاندار يک استان نظر بدهد. من اعتنايي به اين حرف‌ها نمي‌کنم و مردم و مسئولان خودشان بهترين قاضي هستند. ايشان بگويد در دو سال و نيمي که بود براي پاس چه کار کرد که سير نزولي اين تيم آغاز شد. او بهتر است از کارنامه خود دفاع کند.
مديرعامل پاس همدان با اشاره به سوابق مديريتي اوليايي در باشگاه استقلال گفت: ايشان سابقه‌اي در باشگاه پاس ندارد و پوست و استخوانش با پاس غريبه است و صلاحيت حرف زدن در مورد اين باشگاه را ندارد. او يک پيک بوده و مامور بوده تا کارهاي اداري نقل و انتقال باشگاه پاس را به همدان انجام دهد.
ملاحي در مورد اينکه چرا پاس در شرايط خوبي در جدول ليگ قرار ندارد گفت: هفت، هشت تيم هستند که در جدول شرايط خوبي ندارند و براي بقا در ليگ برتر تلاش مي‌کنند.مجموعه پاس اکنون کارش را به خوبي انجام مي‌دهد اما فقط در نتيجه گيري بد عمل کرديم و که با آمدن محمود ياوري شرايط عوض مي‌شود و اين ضعف را هم برطرف خواهيم کرد.
وي در مورد انتقاد محمودي ياوري از خبرنگاران پس از شکست برابر سپاهان، گفت: ياوري نظرش اين بود که همه بايد از تيم حمايت کنند تا موقعيتي پيش مي‌آيد مثل همين آقا از تيم انتقاد نکنند.

دیدگاه‌ها