کد خبر : 38872 | 10 اسفند 1389 ساعت 11:36 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

با عکس و فیلمبرداری نباید حقیقی را محروم کرد

یحیوی: فیلم توهین بوشهری‌ها به دایی و حقیقی را به كمیته انضباطی می‌دهیم

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فیلم توهین بوشهری‌ها به علی دایی و حقیقی را به کمیته انضباطی ارائه خواهیم کرد.

یحیوی: فیلم توهین بوشهری‌ها به دایی و حقیقی را به كمیته انضباطی می‌دهیم

   محمدعلي يحيوي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس درباره محروميت عليرضا حقيقي از سوي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال تا اطلاع ثانوي اظهار داشت: از رئيس کميته انضباطي مي‌خواهم اتفاقات بوشهر را موشکافانه‌تر بررسي کند. آقاي شريفي؛ باتوجه به اينکه در عکس و حتي فيلمبرداري مي‌شود دست برد نمي توان هيچ وقت اين دو گزينه را مدرک اصلي براي ثابت کردن جرم يک نفر دانست.
وي افزود: شايد اتفاقات در مورد حقيقي بزرگتر جلوه داده شده است. ما فيلمي داريم که انشاءالله آن را ارائه خواهيم کرد که چقدر به حقيقي و دايي بي‌احترامي شده است.

يحيوي ادامه داد:‌ اگر بخواهيم با عکس و يا فیلمبرداري جواني را از ميدان خارج کنيم مناسب نيست. حقيقي 22 سال دارد و شايد باتوجه به غروري که دارد پس از بي احترامي‌هايي که به او شد غرورش کمي جريحه دار شده است. من از کميته انضباطي خواهش مي کنم اتفاقات بوشهر را دوطرفه قضاوت کند.
يحيوي خاطرنشان کرد: هميشه به قضاوت شريفي اعتقاد دارم. او يک قاضي عادل است و انشاءالله ما حقيقي را در دربي و بازي‌هاي بعد در اختيار خواهيم داشت.

يحيوي در پايان در خصوص اتفاقات فرودگاه جده عربستان به فارس گفت: اين کار عرب‌ها براي اولين بار و آخرين بار نيست که انجام مي‌شود. با يکدلي که در بين بچه‌ها است سعي خواهيم کرد جواب آنها را در داخل زمين بدهيم. الاتحاد تيمي بسيار خوب و منسجم است و بازيکنان خوبي دارد اما ما هم پرسپوليس هستيم و نمي‌خواهيم دست خالي از عربستان خارج شويم.

 

دیدگاه‌ها