کد خبر : 1614293 | 07 خرداد 1398 ساعت 12:21 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال و یک گام فاصله تا لادسیما

سیدجلال حسینی تاکنون 9 جام قهرمانی در فوتبال ایران به دست آورده و حالا در اندیشه کسب دهمین قهرمانی خود است.

سیدجلال و یک گام فاصله تا لادسیما

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها فردا در حالی مقابل سپاهان صف آرایی می کنند که با کسب پیروزی در برابر این تیم فرصت ویژه ای برای قهرمانی در جام حذفی خواهند داشت چرا که تیم فینالیست، داماش دسته دویی است که طبیعتا باوجود انگیزه بالا، از کیفیت کمتری نسبت به تیم های لیگ برتری برخوردار است.

 

سرخپوشان پایتخت در 4 سال اخیر 4 جام قهرمانی کسب کردند و روزهای بسیار خوبی را با هدایت برانکو و کاپیتانی سیدجلال رقم زدند. در واقع سیدجلال حسینی نزدیک به نیمی از جام های خود را در این دوره حضورش در پرسپولیس به دست آورد و حالا می خواهد کار خود در جمع قرمزها را کامل کند.

 

او در ویترین افتخارات خود 7 مدال طلای لیگ برتر را دارد و 2 بار هم قهرمانی سوپرکاپ را تجربه کرده است. در کنار این ها البته مدال نقره آسیا، نایب قهرمانی لیگ و حضور در فینال جام حذفی نیز دیده می شود اما در صورت قهرمانی در جام حذفی 97-98، او به رکوردی ویژه دست خواهد یافت.

 

با کسب این جام، سیدجلال با 10 قهرمانی در تورنمنت های معتبر فوتبال ایران ماندگار خواهد شد و به نوعی لادسیمای شخصی را کسب خواهد کرد. عنوانی که البته به دست آوردن آن در گرو یک دوئل سخت و حساس با تیم سابق یعنی سپاهان است.

دیدگاه‌ها