کد خبر : 39728 | 21 اسفند 1389 ساعت 19:20 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

گروسی: برنامه‌های فنی را مدیرروستا صادر كرد

مربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در بازی امروز مقابل صبا دستورات توسط مدیرروستا به ما ابلاغ شده بود.

گروسی: برنامه‌های فنی را مدیرروستا صادر كرد

 محسن گروسي پس از تساوي يک بر يک تيم‌هاي صبا و پاس‌همدان از هفته بيست و ششم ليگ برتر در نشست خبري بعد از بازي گفت: از 2 روز پيش که در تمرينات پاس حاضر شديم با توجه به شناختي که از صبا داشتيم تمريناتي را براي اين بازي در نظر گرفتيم.
 وي ادامه داد: تا قبل از پنالتي خوب بوديم و صبايي‌ها اگر از روي پنالتي به ما گل نمي‌زدند، هرگز نمي‌توانستند گل تساوي را وارد دروازه پاس کنند. پنالتي که براي صباي قم در نظر گرفته شده بسيار بچه‌گانه بود. چرا که اگر قرار بود داور در آن صحنه پنالتي بگيرد بايد خطايي که روي فرهاد خيرخواه انجام شد را پنالتي مي‌گرفت.
 وي در مورد قضاوت داور ميدان تاکيد کرد: آوانتاژ‌هاي بي موقع او باعث شد تا بازي از روند اصلي‌اش خارج شده و به نظر من امروز نتيجه توسط داور رقم خورد.
 گروسي يادآور شد: راه سختي داريم اما هدف ماندن در مسابقات ليگ برتر است و مطمئن باشيد ما به دنبال ماندن هستيم.
 مربي پاس همدان مدعي شد: در بازي امروز مقابل صبا دستورات توسط مدير روستا به ما ابلاغ شده بود و تدابير فني او در زمين مسابقه به اجرا درآمد. مدير روستا از فردا در تمرينات پاس همدان حاضر شده و مستقيم هدايت تيم را بر عهده مي‌گيرد.
 وي همچنين در مورد رفتن و بازگشت دوباره‌اش به پاس همدان گفت: ما با مدير روستا آمديم و پس از رفتنش درست نبود در تيم بمانيم. زماني که هم قرار شد وي به تيم بازگردد با ما تماس گرفت و ما با هماهنگي با وي دوباره به پاس همدان بازگشتيم.

 

دیدگاه‌ها