کد خبر : 1624272 | 25 تیر 1398 ساعت 13:50 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

دریس مرتنز:

ناپولی به خامس رودریگز نیاز دارد

دریس مرتنز، ستاره بلژیکی ناپولی می‌گوید این تیم برای فتح جامهای قهرمانی به جذب بازیکنان بزرگی مثل خامس رودریگز نیاز دارد.

ناپولی به خامس رودریگز نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، دریس مرتنز، ستاره بلژیکی ناپولی می‌گوید این باشگاه اگر می‌خواهد یوونتوس را از تاج و تخت قهرمانی فوتبال باشگاهی ایتالیا به زیر کشیده و خود فاتح جامهای قهرمانی شود به بازیکنان بزرگی مثل خامس رودریگز نیاز دارد.

 

1419867

 

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید که فصل گذشته را در بایرن مونیخ توپ زده بود به ناپولی و حضورش در استادیوم سان پائولو از فصل آینده منتشر شده است.

 

دریس مرتنز، ستاره بلژیکی ناپولی در این باره گفت:" مشخص است که تیمهای دیگر به شدت در حال خرید بازیکن هستند. ما هم در این بازار حضور داریم ولی کسانی که توسط ناپولی خریداری می‌شوند باید در بالاترین سطح باشند".

 

ستاره بلژیکی ناپولی در ادامه گفت:" ستاره‌ای مثل خامس اگر به ناپولی بیاید برای ما خیلی خوب خواهد شد چون با حضور او هدف باشگاه بالاتر خواهد رفت. خامس کسی است که می‌تواند تغییر قابل توجهی در تیم بگذارد. من معتقدم ما باید برای بالا بردن سطح تیم بازیکنان بزرگ خریداری کنیم".

 

مرتنز در ادامه گفت:" ما همین حالا هم تیم قوی‌ای داریم ولی اگر می‌خواهیم جام ببریم باید برای بالاتر بردن سطح تیم خرید کنیم".

 

دیدگاه‌ها