کد خبر : 1615016 | 11 خرداد 1398 ساعت 09:45 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: دوست دارم یورو و جام جهانی را تجربه کنم

ژوزه مورینیو، مربی باتجربه پرتغالی، تاکید کرد که اخراج شدن از منچستریونایتد چیزی نبود که انتظارش را نداشته باشد و اکنون برای بازگشت به کار، نیاز به ریکاوری ندارد.

مورینیو: دوست دارم یورو و جام جهانی را تجربه کنم

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که در تابستان 2016 هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت، علی رغم هزینه 400 میلیون پوندی برای خرید 11 بازیکن، نتوانست این تیم را به روزهای خوبش برگرداند و در نهایت در آخرین روزهای سال 2018 از کار برکنار شد.

اما او تاکید کرد که این اتفاق تاثیر زیادی روی شرایطش نداشته و اکنون آماده است تا هدایت یک تیم جدید را برعهده بگیرد.

او به Eleven Sports گفت:" من نیاز به ریکاوری از چیزی ندارم. آنچه اتفاق افتاد، چیزی نیست که انتظارش را نداشته باشم. من نیاز به زمان برای ریکاوری ندارم. من از این زمان برای کار روی آینده ام استفاده کردم؛ برای بهتر کردن کادر فنی ام، برای پیدا کردن ابعاد جدیدی در کارم؛ بدون اینکه آنچه هستم را از دست بدهم.

این چیزی که من هستم و اینطور که فکر می کنم، من را به جایی که هستم، رسانده است. اما کار من در آن سطح بود. حالا می خواهم بهتر شوم، می خواهم دوباره تطبیق پیدا کنم، می خواهم خودم را دوباره فرموله کنم. این کاری است که انجام دادم."

 

1409827

 

مورینیو در پاسخ به این سوال که احتمال اینکه هدایت تیم ملی پرتغال را برعهده بگیرد، بیشتر است یا یک باشگاه پرتغالی، گفت:" فکر می کنم احتمال کار کردن در تیم ملی بیشتر از یک باشگاه است. اما نمی توانید هرگز بگویید هرگز.

اما من احتمال کار در یک تیم ملی را بیشتر از یک باشگاه می بینم. این چیزی است که من همیشه در کارنامه ام کم داشتم. دوست دارم این کار را انجام بدهم. نه تنها با پرتغال، بلکه در هر تیم ملی ای. این چیزی است که من تا حالا نمی خواستم و تا این لحظه هم علاقه ای به چنین کاری در دوران حرفه ای ام نداشتم اما این کاری است که یک روز انجام می دهم.

خیلی ها می گویند مربی تیم ملی بودن، راحت تر از کار مربی یک باشگاه است. بعضی ها هم می گویند که کار در باشگاه راحت تر از کار مربی تیم ملی است زیرا مربی تیم ملی تنها بازیکنان را هر ماه یک بار، سه روز قبل از بازی می بیند.

من می خواهم این جنبه از کارمان را یک روز تجربه کنم. می خواهم در یورو یا جام جهانی باشم؛ چیزی که قبلا هرگز نبودم. در مورد کار به عنوان مربی یک تیم ملی خیلی کنجکاو هستم."

دیدگاه‌ها