کد خبر : 40269 | 02 فروردين 1390 ساعت 12:20 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

خیری:ذوب آهن امسال قهرمان می‌شود

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه "ثابت می‌کنیم موفقیت تیم ما در فصل گذشته لیگ قهرمان اتفاقی نبوده است"، گفت: امسال سال قهرمانی ذوب آهن در لیگ برتر است.

خیری:ذوب آهن امسال قهرمان می‌شود
شاهین خیری در مورد پیروزی تیم ذوب‌آهن برابر شاهین بوشهر ضمن بیان مطلب فوق گفت: خستگی سفر به عربستان و نخوابیدن‌ها روی بازیکنان تاثیر منفی گذاشته بود اما نفرات تیم ما در این دیدار با غیرت و تمام توان بازی کردند و توانستیم سه امتیاز حساس مسابقه را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه "موفقیت در لیگ ایران آسان‌تر از موفقیت در آسیا نیست و با این پیروزی با خیال آسوده‌‍تر لیگ را ادامه می‌دهیم"، افزود: امسال، سال قهرمان شدن ذوب‌آهن است. ما تیم بسیار خوب و یکدستی هستیم که در همه دیدارها عملکرد خوبی را از خود ارائه کرده‌ایم و پس از دو عنوان نایب قهرمان حیف است امسال تیم ما نتواند قهرمان شود.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد دیدار با الشباب عربستان هم اظهار داشت: متاسفانه آنها از دست ما فرار کردند و در حالی که تیم برتر میدان بودیم، نتوانستیم از فرصت‌های‌مان برای رسیدن به پیروزی استفاده کنیم، البته الشبابی‌ها هم از اینکه برابر ما شکست نخوردند، خوشحال بودند!

وی برتری در دیدار با الشباب را برای تیم ذوب آهن مهم خواند و اضافه کرد: در این بازی شهاب گردان یکبار زمین خورد، از سوی دیگر دروازه‌بان آنها در حالیکه در لیگ عربستان عملکرد بسیار ضعیفی داشت و حتی در بازی با الهلال هم به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد، برابر ما ستاره شده بود. همه این مسائل باعث شد از رسیدن به سه امتیاز محروم شویم.

خیری با اشاره به اینکه ذوب آهن ستاره خاصی ندارد اما اسم تیم ستاره است، تصریح کرد: گرچه در این بازی امتیاز لازم را کسب نکردیم اما بعد از مدت‌ها چهره واقعی ذوب آهن را به نمایش گذاشتیم. ما در این فصل دو بازی بسیار خوب برابر پوهانگ در کره‌‎جنوبی و مقابل تراکتورسازی در تبریز و برابر 75 هزار تماشاگر انجام داده بودیم و این بازی هم به دل من و بازیکنان تیم نشست.

وی در مورد دیدار آینده ذوب‌آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر تاکید کرد: الریان با توجه به ناکامی در دو دیدار گذشته تیم خطرناکی است اما اگر در آن بازی امتیاز کسب کنیم، کارمان برای صعود راحت‌تر می‌شود زیرا در دو بازی بعدی میزبان هستیم و می‌توانیم از این فرصت برای قطعی کردن صعودمان به عنوان تیم نخست گروه استفاده کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن با تاکید بر اینکه از ناکامی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان ناراحت شده ولی از پیروزی سپاهان خوشحال است زیرا موفقیت تیم‌های ایرانی در این جام اعتبار فوتبال ایران در آسیا را افزایش می‌دهد، گفت: هدف‌مان این است در فصل جاری با قهرمانی در لیگ و تداوم موفقیت‌های در لیگ قهرمانان آسیا، نشان دهیم نایب قهرمانی ما جرقه‌ای‌ و اتفاقی نبوده و می‌‍‌‌خواهیم آتشی باشیم که همه تیم‌ها را برای رسیدن به اهداف‌مان پشت سر بگذاریم.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی برابر شاهین بوشهر با 53 امتیاز صدرنشین این مسابقات است.

دیدگاه‌ها