کد خبر : 41335 | 20 فروردين 1390 ساعت 16:27 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

مجید بصیرت:مس را دست كم نمی‌گیریم

مجید بصیرت گفت: درست است که مس در بازی‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته ، اما این تیم را دست کم نمی‌گیریم.

مجید بصیرت:مس را دست كم نمی‌گیریم

 سرپرست تيم فوتبال سپاهان درباره آخرين شرايط تيمش پيش از ديدار با مس کرمان در هفته بيست و نهم ليگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه شرايط خوبي داريم و فقط سه بازيکن مان را براي اين بازي در اختيار نداريم . خسرو حيدري ، ميلوراد يانوش و کريميان غايبانمان در اين بازي هستند.

 وي ادامه داد: قصد داريم که يک بازي خوب را در برابر مس انجام دهيم ، نبايد فکر کنيم که با پنج امتياز اختلاف در صدر جدول کار تمام شده است . بلکه ما تازه کارمان سخت شده است داشتن حس قهرماني مهم است ، انشاءاله اين شش بازي باقي مانده را هم به سلامت ردمي‌کنيم و براي يکبار ديگر قهرمان ليگ مي شويم .

 بصيرت درباره مس هم گفت: درست است که مس در چند بازي گذشته نتيجه نگرفته، اما همه تيم‌ها قدرتمندند و نمي توانيم مس را در اين بازي دست کم بگيريم. آن‌ها هم کادر فني خوب و بازيکنان بزرگي دارند. اما ما هم سپاهان هستيم و براي کسب هر سه امتياز بازي به ميدان مي‌رويم.

 سرپرست سپاهان درباره صدر نشيني اين تيم در اين فصل، گفت: ما سال گذشته هم در ابتداي فصل در رده‌هاي پايين بوديم اما به مرور بهتر شديم و خود را بالا کشيديم و در نهايت هم قهرمان ليگ شديم. در حال حاضر بيست و سه ، چهار هفته است که نباخته‌ايم و تاکنون در ليگ امسال تنها دو باخت داشته ايم که مقابل ذوب آهن و استقلال بوده است.

 وي ادامه داد: ما از ابتداي فصل تيم را براي قهرماني بسته بوديم، اما مشکلات زيادي از جمله حضور بازيکنانم در تيم ملي گريبان گيرمان شد که اين شرايط کمي ما را اذيت مي کرد . اما هنگامي که بازي‌هاي تيم ملي تمام شد و بازيکنانمان را در اختيار داشتيم شرايط براي ما بهتر شد و توانستيم با همفکري و رفاقت ميان بازيکنان صدر جدول را در اختيار گيريم .

 
 

دیدگاه‌ها