کد خبر : 42641 | 05 اردیبهشت 1390 ساعت 15:34 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

دوباره پرسپولیس را شکست می‌دهیم

نژادزمانی: فلمینگ در ایران نیست

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: فلمینگ اکنون در ایران حضور ندارد.

نژادزمانی: فلمینگ در ایران نیست

  فتح‌الله نژاد زماني در مورد وضعيت حضور فلمينگ در تيم اميد ايران به عنوان سرمربي گفت: فدراسيون با ما تماس گرفت و کارنامه کاري فليمنگ را براي تيم اميد خواست. ما هم پس از هماهنگي با مسئولان بالاي شرکت مس کارنامه اين مربي را به فدراسيون ارايه و موافقت خود را با حضور اين مربي در تيم اميد اعلام کرديم. کمبود ايشان را در کرمان احساس مي‌کنيم اما تيم ملي واجب‌تر است. هر باشگاه ديگري هم به جاي مس بود با درخواست فدراسيون موافقت مي‌کرد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود مديريت فلمينگ ضعيف است اما از نظر فني قدرتمند است گفت: فلمينگ سرمربي تيم اميد دانمارک بوده و در جام جهاني 98 فرانسه به عنوان کمک مربي همراه تيم ملي دانمارک بوده است. او نزديک به 60 سال سن دارد و مربي بسيار دانشي است و با مربيان اروپايي کار کرده است.

نژادزماني در مورد اينکه فلمينگ خودش با حضور در تيم اميد موافق است يا نه گفت: ايشان موافقت کرده البته اکنون در ايران نيست و براي مرخصي به دانمارک رفته است و روز 7 ارديبهشت به ايران بازمي‌گردد زيرا مرخصي‌‌اش در آن تاريخ تمام مي‌شود.

مديرعامل مس کرمان در مورد ديدار با پرسپوليس در روز پنج‌شنبه و در هفته سي و دوم ليگ برتر اظهار داشت: در دور رفت سه امتياز را از پرسپوليس گرفتيم و مي‌خواهيم اين پيروزي را در دور برگشت هم تکرار کنيم.

 

دیدگاه‌ها