کد خبر : 45053 | 07 خرداد 1390 ساعت 01:40 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست یك‌ونیم میلیون دلاری برانكو از باشگاه مس كرمان

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: برانکو برای مربیگری در مس دستمزد یک‌ونیم میلیون دلاری از ما خواست.

درخواست یك‌ونیم میلیون دلاری برانكو از باشگاه مس كرمان
فتح‌الله نژادزماني در مورد وضعيت سرمربيگري تيم فوتبال مس اظهار داشت: در اين هفته سرمربي تيم را معرفي خواهيم کرد. قصد داشتيم آخر هفته گذشته با سرمربي تيم قرارداد امضا کنيم اما مرفاوي همچنان براي ما کرشمه مي‌کند. با اين حال او گزينه اول مربيگري تيم مس است.

وي در مورد شايعه جذب علي دايي و برانکو گفت: علي دايي به کرمان نمي‌آيد. او به تبريز و اردبيل علاقه زيادي دارد و بعيد است حاضر شود در کرمان مربيگري کند اما رقم قرارداد برانکو بسيار بالا است و توان پرداخت چنين دستمزدي را نداريم. برانکو را تست کرديم، ايشان دستمزدي در حدود يک و نيم ميليون دلار ( نزديک به يک ميليارد و هشتصد ميليون تومان) درخواست کرده که باشگاه مس توان پرداخت چنين دستمزدي را ندارد.

مديرعامل باشگاه مس کرمان ادامه داد: فصل گذشته نيز تمام قراردادهاي باشگاه مس طبق سقف قرارداد اعلام شده بود و باشگاه مس هيچ قراردادي را بيش از سقف اعلام شده امضا نکرد.

نژادزماني در مورد اينکه رئيس هيات مديره باشگاه سپاهان اعلام کرده اين باشگاه سقف قراردادها را رعايت نکرده است گفت: ما به اين مسايل کاري نداريم. باشگاه مس اين سقف را به طور دقيق رعايت کرد و فدراسيون فوتبال و ناظران آن مي‌توانند در اين زمينه تصميم گيري کنند.

دیدگاه‌ها