کد خبر : 45791 | 17 خرداد 1390 ساعت 11:51 | 995 بازدید | 0 دیدگاه

هفته آینده با مرفاوی قرارداد می‌‎بندیم

مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان با اشاره به توافق نسبی با صمد مرفاوی گفت: اگر مشکل خاصی رخ ندهد، هفته آینده قراردادمان را با این مربی تمدید خواهیم کرد.

هفته آینده با مرفاوی قرارداد می‌‎بندیم

 فتح الله نژادزمانی گفت: طبق مذاکراتی که با صمد مرفاوی داشتیم با وی به توافق نسبی رسیدیم و اگر حادثه‌ای رخ می‌دهد، وی سرمربی تیم مس برای فصل آینده خواهد بود.

 وی ادامه داد: در مذاکرات روزهای اخیر شرایط ما با صمد مرفاوی به هم نزدیک بود و تنها در زمینه مباحث مالی اختلافاتی وجود داشت که بزودی برطرف می‌شود. ضمن اینکه بحث مشکلات خانوادگی ایشان هم مطرح بود که در تلاش هستیم این مسئله هم به بهترین شکل حل شود.

 مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان در مورد قانون سقف قراردادها افزود: خدا کند این قانون کاملا اجرایی شود زیرا به نفع همه است اما اجرا شدن آن توسط برخی از باشگاه‌ها و تخلف باشگاه‌های دیگر در رعایت نکردن این قانون، مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند.

 وی با تاکید بر اینکه مدیران باشگاه‌ها باید دست به دست هم دهند تا قانون سقف قراردادها بطور کامل رعایت شود، تاکید کرد:  سازمان لیگ با متخلفان بصورت جدی برخورد کند تا تیم‌هایی که این قانون را رعایت می‌کنند ضربه نخورده و از جذب نکردن بازیکنان مطرح محروم نشوند.

 نژادزمانی در پایان با تاکید بر اینکه از بین بازیکنان خارجی تیم تنها ادینهو در مس کرمان باقی می‌‎ماند، گفت: نفرات تیم پس از تمدید قرارداد مرفاوی، با نظر ایشان انتخاب خواهند شد تا مس بتواند در مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر هم عملکرد قابل قبولی داشته باشد.
 

دیدگاه‌ها