کد خبر : 46340 | 24 خرداد 1390 ساعت 13:20 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌توانستم بدون پول جایی بازی کنم

رحیمی: مقصر استقلالی نشدنم راه‌آهن بود

هافبک جدید تیم فوتبال داماش گفت: راه‌آهنی‌ها آنقدر برایم مشکل مالی ایجاد کردند تا من نتوانم برای استقلال بازی کنم.

رحیمی: مقصر استقلالی نشدنم راه‌آهن بود

  ابوذر رحيمي، مدافع فصل گذشته تيم فوتبال راه‌آهن شب گذشته با حضور در دفتر امير عابديني، مدير عامل باشگاه داماش ايرانيان با اين باشگاه به مدت يکسال به توافق رسيد و قراردادش را امضا کرد.
اين اتفاق در حالي رخ داد که رحيمي پس از جذب جاسم کرار دومين خريد فصل نقل و انتقالات استقلال محسوب شد، اما عجله وي براي نقد شدن چکش باعث شد تا استقلالي‌ها قيد اين بازيکن چپ پا را بزنند.
رحيمي در همين زمينه در مورد اين قرارداد گفت: قراردادم با داماش کمتر از استقلال بود، اما پول داماش واقعا پول بود و عابديني حرفش در اين مورد حرف بود.

وي با تأييد رعايت سقف قرارداد، در مورد عدم توافقش با استقلالي‌ها گفت: 60 درصد از مبلغ قراردادم از راه‌آهن باقي مانده و همين موضوع باعث به وجود آمدن مشکل مالي و خانوادگي برايم شده و برنامه‌هايم را واقعا به هم ريخته است. به همين دليل به پول نياز داشتم و اگر با مشکل مالي به استقلال مي‌رفتم مانند اواخر حضورم در راه‌آهن تمرکزم را از دست مي‌دادم.
رحيمي تأکيد کرد: درست است که پيوستن به داماش به دليل حضور در شهرستان کمي سخت است، اما قصد دارم در داماش حضور موفقي داشته باشم تا دوباره به تيم ملي دعوت شوم.
مدافع فصل آينده داماش گفت: به احترام عابديني به داماش آمدم و روي حرف‌هاي وي حساب باز کردم. در مورد کسر20 درصد از قراردادم اوليه‌ام نيز بايد بگويم که عابديني هر کاري بکند، من قبول مي‌کنم. او اگر40 درصد هم کم مي‌کرد، بازهم قبول مي‌کردم.

وي يادآور شد: هنوز هم مي‌گويم از بچگي استقلالي هستم و آرزو دارم يک روز به پيراهن اين تيم را بر تن کنم. امسال هم دوست داشتم در استقلال بازي کنم که قسمت نشد. البته در اين مورد راه‌آهن هم مقصر بود، چراکه مشکل مالي سال گذشته تا اندازه‌اي زياد بود که واقعاً نمي‌توانستم بدون پول جايي بازي کنم.

مدافع فصل گذشته راه‌آهن با بيان اينکه طلب زيادي از اين تيم دارم، افزود: 4 سال براي تيمم زحمت کشيدم و براي گرفتن طلبم اول با محمدحسن انصاري‌فرد صحبت مي‌کنم. راه‌آهن را هنوز دوست دارم اما اگر با صحبت مشکلم حل نشد، چاره‌اي جز شکايت باقي نمي‌ماند.

 

دیدگاه‌ها