کد خبر : 46453 | 26 خرداد 1390 ساعت 11:03 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

بشیکتاش به به را به صورت قرضی به خدمت گرفت

سران باشگاه بشیکتاش در وب سایت رسمی شان اعلام کردند که به به، بال پرتغالی منچستریونایتد را با قراردادی قرضی به مدت یک سال به خدمت گرفته اند.

بشیکتاش به به را به صورت قرضی به خدمت گرفت

 این گزارش حاکی از آن است که مذاکرات سران دو باشگاه به نتیجه رسیده و این بازیکن 20 ساله برای یک سال در تیم ترکیه ای توپ خواهد زد. البته هنوز بیانیه ای رسمی در این رابطه منتشر نشده است.

 به به، که درتیم ملی زیر 21 ساله های پرتغال توپ می زند تابستان گذشته و درکمال تعجب همگان با قراردادی 9 میلیون یورویی به منچستریونایتد منتقل شد.این اتفاق درحالی رخ داد که تنها چند روز پیش آن به به از استرلا دا آمادورا به ویتوریا گیمارش منتقل شده بود.

 البته او در فصل اول حضورش در اولدترافورد فرصت بسیار کمی یافت تا توانایی هایش را به نمایش بگذارد و معمولا روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت.

 سران بشیکتاش برای انتقال قرضی به به ، به تیمشان مبلغ 1 میلیون یورو به یونایتد می پردازند و هنوز مشخص نیست که آیا درقرارداد او، بندی برای خرید به به وجود داشته باشد یا نه.

 بدین ترتیب به به چهارمین بازیکن پرتغالی بشیکتاش خواهد بود و پای درراه ریکاردو کوارشما، اوگو آلمیدا و سیمائو سابروسا خواهد گذاشت.

 

دیدگاه‌ها