کد خبر : 46534 | 27 خرداد 1390 ساعت 19:00 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

به به :دربشیکتاش ثابت می کنم که فرگوسن درخرید من اشتباه نکرده

مهاجم جوان پرتغالی در صحبتهایی اعلام کرد که ارزش تک تک پوندهایی که فرگوسن برای خریداری اش پرداخته کرده را دارد.

به به :دربشیکتاش ثابت می کنم که فرگوسن درخرید من اشتباه نکرده

 به به، ستاره پرتغالی باشگاه منچستریونایتد به دنبال آن است تا ثابت کند که خرید او ، به منزله ناکامی بزرگی برای یونایتد نبوده. او این فصل به صورت قرضی در بشیکتاش ترکیه بازی خواهد کرد و می خواهد در ترکیب این تیم نشان دهد که یونایتد در پرداخت 7.4میلیون پوند برای خرید او اشتباه نکرده.

 او تابستان گذشته از تیم ویتوریا گیمارش پرتغال به منچستریونایتد منتقل شد و تنها در 7 دیدار برای شیاطین سرخ به میدان رفت.

 به به در صحبتهایی به دیلی میل گفت:« خوشحالم که به بهترین تیم ترکیه آمده ام.می خواهم ثابت کنم که فرگوسن در خرید من اشتباه نکرده است.او به شدت به من اعتماد کرد ولی متاسفانه نتوانستم ارزشهایم را نشان دهم و می خواهم این کار را در بشیکتاش انجام بدهم.»

 به به پیش از انتقالش به یونایتد، تنها برای 5 هفته برای ویتوریا گیمارش بازی کرده بود و بعد از آن باامضای قراردادی 7.4میلیون پوندی به یونایتد آمد. فرگوسن هم بعد از این خرید اعلام کرد که بدون آنکه بازی به به را تماشا کرده باشد، او را به خدمت گرفته. البته به به در طول این یک سال توانست برای تیمش گلزنی کند.

 به به امیدهای فراوانی دارد تا بعد از سپری کردن دوره یک ساله حضور قرضی اش دربشیکتاش و با کسب تجربه ، به عنوان بازیکنی متفاوت به انگلیس بازگشته و بتواند با خاویر ارناندس، وین رونی، دیمیتار برباتوف، دنی ولبک و فدریکو ماکدا برای حضور در ترکیب اصلی یونایتد بجنگد.

 

دیدگاه‌ها