کد خبر : 49019 | 28 تیر 1390 ساعت 10:41 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

نژادزمانی:ادینهو در مس كرمان ادینهو شد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: به دنبال بمب و بمب افکن در نقل و انتقالات نبودیم و می‌خواستیم بازیکنانی بی‌حاشیه در اختیار داشته باشیم.

نژادزمانی:ادینهو در مس كرمان ادینهو شد

   فتح‌الله نژادزماني در مورد وضعيت نقل و انتقالات تيم مس اظهار داشت: هدفمان اين بود که بازيکنان بي‌حاشيه را دور هم جمع کنيم که فوتبال زيبا و خوبي ارايه دهند. ما دنبال بمب و بمب افکن نبوديم و تصور مي‌کنم به هدفمان هم رسيديم.

وي در مورد اينکه مس در ليگ يازدهم براي حضور در چه رده‌اي وارد مسابقات مي‌شود گفت: اکنون زود است در اين مورد حرف بزنيم. نمي‌خواهم پيش بيني کنيم و بعد بگويند نتوانستند به هدفشان برسند. اجازه بدهيد بازي‌هاي ليگ شروع شود و چند هفته‌اي از مسابقات بگذرد، بعد مي‌گويم که به دنبال چه رده و مقامي در ليگ هستيم.

مديرعامل باشگاه مس کرمان در مورد جذب يک بازيکن برزيلي به جاي ادينهو از ليگ دسته دوم ژاپن تصريح کرد: در ابتدا بايد بگويم ادينهو در مس کرمان ادينهو شد و شرايط و امکانات را ما برايش فراهم کرديم و مي‌خواهيم اين فرصت را در اختيار بازيکنان جوان ايراني قرار بدهيم. ضمن اينکه اکنون يک بازيکن برزيلي هم در تمرينات تيم ما شرکت مي‌کند و در صورت تاييد کادرفني او را جذب خواهيم کرد.

 

دیدگاه‌ها