کد خبر : 49416 | 01 مرداد 1390 ساعت 22:19 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی مالدیو: اگر دروازه‌بان‌مان خوب نبود شكست فاجعه‌باری می‌خوردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال مالدیو گفت: اگر دروازه‌بان تیم ما خوب کار نمی‌کرد یک شکست فاجعه آمیز را می‌پذیرفتیم.

سرمربی مالدیو: اگر دروازه‌بان‌مان خوب نبود شكست فاجعه‌باری می‌خوردیم
 ديگو اندرس کروچياني پس از شکست 4 بر صفر برابر ايران در نشست خبري اظهار داشت: از نتيجه بازي نااميد نشدم. بازيکنان مالديو با ترس بازي کردند و دستورات تاکتيکي من را اجرا نکردند. آنها استرس زيادي داشتند و خوب بازي نکردند. فقط در يک سوم مياني زمين خودمان جمع شده بوديم. اگر درواز‌ه‌بان ما خوب نبود امروز يک شکست فاجعه آميز مي‌خورديم.

وي در مورد اينکه تيم ايران را چطور ديده است گفت: ايران تيم خوبي است اما اگر ما امروز شجاعانه‌تر بازي مي‌کرديم و توپ رادر اختيار داشتيم مي‌‌توانستيم نتيجه بهتري بگيريم. هدف مالديو حضور در جام جهاني نيست اما ايران مي‌خواهد به جام جهاني برسد. هدف تيم ملي مالديو پيشرفت فوتبالش است.

کروچياني در مورد اينکه علي کريمي را چطور بازيکني مي‌داند، گفت: او يکي از بهترين بازيکنان آسيا است که در بوندس‌ليگا نيز بازي کرده و حتي مي‌تواند در تيمي مانند منچستريونايتد نيز بازي کند.

سرمربي آرژانتيني مالديو در مورد عملکرد تيم ملي آرژانتين در کوپه‌آمريکا تصريح کرد: آرژانتين در اين مسابقات خوب بازي نکرد و کناره‌هاي اين تيم ضعف داشت ولي در خط حمله خوب بود. البته در ديدار برابر با اروگوئه ما برتر از حريف بوديم ولي در نهايت بازي به تساوي و ضربات پنالتي کشيده شد که شکست خورديم و حذف شديم.

دیدگاه‌ها