کد خبر : 53393 | 18 شهریور 1390 ساعت 17:02 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی: فدراسیون مرا به عنوان مالک معرفی و تربیت بدنی نیز این حکم را تمکین کرد

مدعی مالکیت باشگاه نساجی گفت: پس از اینکه جلسه‌ای با مدیرکل تربیت بدنی مازندران داشتیم آنها نیز بر اجرای حکم فدراسیون تمکین کردند.

رحمانی: فدراسیون مرا به عنوان مالک معرفی و تربیت بدنی نیز این حکم را تمکین کرد
کوروش رحمانی در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه نساجی عنوان کرد: کفاشیان عنوان کرد که ما قراردادهای فاقد امضای رحمانی را ثبت نمی‌کنیم، اما بهروان گفت که زیر نظر مدیرکل استان فعالیت می‌کند و آنها اعلام کرده‌اند فعالیت رحمانی از نظر اداری مشکل دارد.

وی ادامه داد: به همین منظور قرار شد جلسه ای با حضور من، بهروان، پریچهره، مدیرکل تربیت بدنی استان مازندران و حیدری‌فر، رئیس محکمه حکمیت فدراسیون فوتبال برگزار شود و در خصوص این مسئله صحبت شد. پریچهره نیز در پایان این جلسه به اجرای رای تمکین کرد.

رحمانی خاطرنشان کرد: تنها مشکلی که برای فعالیت من به وجود آوردند مسئله عدم پروانه‌ فعالیتم بود. در حالی که باشگاه نساجی بیش از 50 سال قدمت دارد و در 4 سال حضوری که از سال 83 تا 87 در این باشگاه داشتم هیچ گونه پروانه‌ای در کار نبود، زیرا این باشگاه موسسه فرهنگی ورزشی است.

وی افزود: من برای برطرف شدن این مشکل پس از جلسه پیش مدیرکل استان رفتم و درخواست پروانه دادم. دو مدرک ناقص داشتم که به زودی آنها را کامل می‌کنم و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. این موضوع بهانه‌ای است که آقایان برای اینکه نتوانم فعالیت کنم مطرح کرده‌اند که من این مسئله را برطرف کردم.

مدعی مالکیت باشگاه نساجی تصریح کرد: امروز شنیدم که برخلاف مصوبه جلسه، آقایان بازیکنان را با نام نساجی قائمشهر ثبت کرده‌اند. در حالی که تیم به نام مازندران است و اگر تیمی به نام قائمشهر می‌خواهد فعالیت کند باید از لیگ دسته دوم شروع کند. آقایان به خاطر عوام فریبی و تشویش اذهان عمومی این کارها را انجام می‌دهند که بگویند ما فعالیت خود را انجام می‌دهیم و تنها مانع ما رحمانی است.

وی در پایان گفت: کفاشیان در تاریخ 13 تیرماه به مدیرکل استان نامه‌ای فرستاده و عنوان کرده که فدراسیون مالک باشگاه نساجی را رحمانی می‌داند. من نیز تنها بهانه‌ای که آقایان عنوان کرده بودند برطرف کردم و پس از اینکه پروانه ثبت مرا صادر کردند شکایت خود را از بهروان و کفاشیان پس خواهم گرفت. آماده همه گونه همکاری بودم، اما نه اینکه آقایان بیایند در جلسه چیز دیگری تصویب کنند و در عمل به گونه دیگری انجام دهند.

دیدگاه‌ها