کد خبر : 54454 | 28 شهریور 1390 ساعت 23:11 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو:نمی دانم درمادرید چه می گذرد

ستاره خط میانی باشگاه بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرده که برایش اهمیتی ندارد که در مادرید چه می گذرد.

تیاگو:نمی دانم درمادرید چه می گذرد
تیاگو آلکانتارا، ستاره خط میانی بارسلونا تمایلی ندارد تا وارد بحث گله مادریدی ها نسبت به عملکرد داوران شود

او در صحبتهایی در این باره گفت:« نمی دانم که در پایتخت اسپانیا چه می گذرد ؛ چون در بارسلونا زندگی می کنم  و داوران آنهایی هستند که درمورد خطاها قضاوت می کنند.»

ستاره جوان بارسلونا تمایلی ندارد تا در این باره که داوران بیشتر از مسی مراقبت می کنند یا رونالدو وارد شود و معتقد است که این داوران هستند که بازیها را قضاوت می کنند:« اگر خطا و تکلی باشد، یک داور هست که در این باره قضاوت کند.»

او همچنین درمورد شکست رئال مقابل لوانته هم نظری نداد و اعلام کرد که این اتفاقات همیشه می افتد:« من از عملکرد تیمهای دیگر تعجب نمی کنم. من در رختکن تیم آنها نیستم ولی این بحثهایی است که همیشه مطرح می شود. رئال می برد، مساوی می کند و می بازد.شاید هفته بعد روند برعکس شود. رئال شاید این هفته نتیجه بدی گرفت ولی هنوز بازیهای زیادی پیش روست.»

او در مورد دوقطبی بودن فوتبال اسپانیا هم صحبت کرد و گفت:« این دروغ بزرگی است که بگوئیم که رقابتهای لالیگا، دوقطبی است.چون تمام تیمها به فکر پیروزی هستند . هیچ وقت این طور نبوده و نخواهد بود.»

آلکانتارا در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که بازی فینال اروپایی بسکتبال را تماشا کرده و به نظر او این بازی مهم بود:« من فینال اروپایی بسکتبال را تماشا کردم ولی در عین حال حواسم به بازی رئال هم بود.»

دیدگاه‌ها