کد خبر : 58200 | 11 آبان 1390 ساعت 09:57 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای دهقانی را رسانه‌ای هم قبول می‌کنم

صفایی: چه کسی سرمربی پیام را می‌شناخت؟

مالک باشگاه پیام نیشابور گفت: تا سال گذشته چه کسی دهقانی سرمربی پیام را می‌شناخت تا با وی مصاحبه کند، حالا او علیه باشگاه صحبت می‌کند.

صفایی: چه کسی سرمربی پیام را می‌شناخت؟

    محمود صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص استعفای عباس دهقانی از سرمربیگری پیام عنوان کرد: روز گذشته سرمربی پیام برای بازی در لیگ دسته دوم حاضر نشد، اما هنوز استعفایی به دست من نرسیده است. اگر وی می‌خواهد برود، چرا استعفا نمی‌دهد.

وی درباره صحبت‌های دهقانی مبنی بر شرایط نامناسب ر این تیم افزود: دهقانی استعفای خود را بدهد و کاری به مسائل دیگر نداشته باشد و برای پیام هم حاشیه‌سازی نکند. مسئولان نیشابور در حال برطرف کردن مشکلات هستند و باید به آنها فرصت داد.

مالک باشگاه پیام خاطرنشان کرد: دهقانی به علت اینکه با مسئولان نیشابوری مشکل داشت دوست نداشت در این شهر بازی کند. تا سال گذشته هیچ کسی دهقانی را نمی‌شناخت و چه کسی با او مصاحبه می‌کرد؟ حالا ما او را به عنوان مربی انتخاب کردیم و به جای تشکر ناشکری می‌کند.

وی افزود: هر چه ما برای افراد احترام قائل هستیم اشخاص حد خود را رعایت نمی‌کنند. من استعفای دهقانی را رسانه‌ای می‌پذیرم و از هم‌اکنون به دنبال مربی برای آینده تیم خواهم بود.

 

دیدگاه‌ها