کد خبر : 58216 | 11 آبان 1390 ساعت 11:25 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

دوت: با وجود باخت از تیمم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان گفت: دریافت گل در دقیقه یک از والنسیا نظم تاکتیکی و روحی بایرلورکوزن را به هم ریخت.

دوت: با وجود باخت از تیمم راضی هستم

     به نقل از سایت یوفا، روبین دوت که تیمش شب گذشته در اولین سری از مسابقات دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۳ بر یک مغلوب والنسیا شد، اظهار داشت:
دریافت گل اول در همان دقیقه نخست بازی نظم تاکتیکی و روحی لورکوزن را به هم ریخت. در آن لحظه بهتر بود به دروازه‌بان پاس رو به عقب داده نمی‌شد. هرچند پس از آن تیم خیلی خوب جنگید و توانست نتیجه را متعادل کند. در آن دقایق خط میانی تیم عالی عمل کرد و خالق صحنه‌های زیبایی شد.
وی افزود: در ادامه بازی تا حدی از قدرت جنگندگی تیم کاسته شد. به این ترتیب روی دو گل بعدی حریف سختگیرانه عمل نکردیم.
دوت ادامه داد: با وجود شکست از تیمم راضی هستم. معتقدم تیم در مجموع بازی خوبی ارائه کرد. هرچند به لحاظ نتیجه آنچه سزاوارش بود را به دست نیاورد.
 
او تصریح کرد: با وجود این شکست نکات مثبت بسیاری از بازی تیمم را دیدم که فکر می‌کنم در دو بازی باقیمانده بتوانیم امتیازات لازم را گرفته و از این گروه صعود کنیم.
در جدال شب گذشته یوناس اولیویرا ۱، سولدادو ۶۵ و عادل رمی ۷۵ برای والنسیا گلزنی کردند و اشتفان کیسلینگ در دقیقه ۳۱ زننده تک گل ژرمن‌‌ها بود.
 
در گروه پنجم، چلسی انگلیس با ۸ امتیاز صدرنشین است، لورکوزن با ۶ امتیاز دوم است و  والنسیا و گنک نیز به ترتیب با ۵ و 2 امتیاز در رده سوم و چهارم قرار دارند.

 

دیدگاه‌ها