کد خبر : 59135 | 22 آبان 1390 ساعت 14:57 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژانویه، زمانی برای تقویت جالوروسی

باشگاه رم قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بار دیگر دست به تغییرات گسترده‌ای در ترکیب خود بزند.

ژانویه، زمانی برای تقویت جالوروسی

   به نقل از سایت رم، مدیریت این باشگاه در تابستان از خانواده سنسی به گروه سرمایه‌گذاری توماس دی‌بندتو و شرکا واگذار شد. آن‌ها پس از به‌دست گرفتن باشگاه، لوئیس انریکه را از تیم دوم بارسلونا به رم آورده و هدایت باشگاه را به وی سپردند.
 
انریکه نیز بازیکنان بسیاری را به خدمت گرفت و عذر تعدادی را نیز خواست ولی رم در بازی‌هایی که تاکنون انجام داده نتوانسته آن‌طور که هواداران این تیم انتظار داشته‌اند بازی کند. از سویی سران تیم بارها حمایت خود را از انریکه اعلام کرده‌اند و از هواداران نیز خواسته‌اند شکیبایی خود را حفظ نمایند.
 
لوئیس انریکه چندی پیش از سران باشگاه خواسته بود تا در ژانویه نیز به تغییرات خود در باشگاه ادامه داده تا بتوانند در پایان فصل رتبه‌ای که شایسته رم است را به‌دست آورند.
 
والتر ساباتینی در این مورد گفت: ما در ژانویه بار دیگر حضور پررنگی در نقل و انتقالات خواهیم داشت و می‌خواهیم بازیکنانی که بیشترین کارایی را برایمان دارند به خدمت بگیریم و بازیکنانی که با برنامه‌هایی سرمربی هم‌خوانی ندارند را نیز به سایر تیم‌ها واگذار خواهیم کرد. بازیکنانی مانند خوان، فابیو سیمپیلیسیو و مارکو بوریللو به احتمال زیاد در ژانویه المپیکو را ترک خواهند کرد. بازیکنانی که قرار است به تیم اضافه شوند نیز تا زمان رسیدن فصل نقل و انتقالات مشخص شده و فهرست ما نهایی خواهد شد. از سویی انریکه از ما خواسته تا گفت‌وگو در مورد تمدید قرارداد دانیله دروسی ادامه پیدا کرده تا این بازیکن در رم باقی بماند. تمدید قرارداد دانیله یکی از اولویت‌های ما در ماه‌های آینده است.

 

دیدگاه‌ها