کد خبر : 1623997 | 24 تیر 1398 ساعت 12:07 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

تصادف هولناک دوچرخه‌سوار ایتالیایی در توردوفرانس

الساندرو دی‌مارکی، دوچرخه‌سوار ایتالیایی در جریان تور دوفرانس دچار تصادفی شدید شده و با خونریزی شدید و زخم عمیق از ناحیه پیشانی به بیمارستان منتقل شد.

تصادف هولناک دوچرخه‌سوار ایتالیایی در توردوفرانس

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو دی‌مارکی، دوچرخه‌سوار ایتالیایی در جریان توردوفرانس با تصادفی شدید روبرو شد و تصاویر او درحالیکه از پیشانی‌اش خون شدید جاری بود به نگرانی دوست‌داران این ورزش دامن زد. دی‌مارکی بعد از این حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

 

این دوچرخه‌سوار تیم CCC درحالیکه تنها هشت کیلومتر به پایان مرحله 9 رقابتها باقی مانده بود در مسیر سنت‌اتین به بیرو دچار این سانحه شد و به این ترتیب باقیمانده رقابتها را از دست داد.

 

1419608

 

تصویر این دوچرخه‌سوار 33ساله درحالیکه  در حاشیه خیابان با صورت روی زمین افتاده بود توسط پخش زنده توردوفرانس منتشر شده و نگرانی زیادی بوجود آورد. در این تصویر از پیشانی دی‌مارکی خون جاری بود و هواداران نگران شده به او نزدیک شده و سعی داشتند به دوچرخه‌سوار ایتالیایی کمک کنند.

 

کمی بعد یک آمبولانس از راه رسید و درحالیکه دی‌مارکی به هوش بود و می‌توانست حرکت کند، او را با برانکارد به درون آمبولانس منتقل کرده و راهی بیمارستان شد.

 

تیم CCC بعد از آن در صفحه توییتری خود اعلام کرد:" تایید می‌کنیم که النساندرو دی‌مارکی بعد از تصادف امروز هوشیار بوده و هم‌اکنون در بیمارستان است".

 

دیدگاه‌ها