کد خبر : 1626548 | 05 مرداد 1398 ساعت 19:16 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنتوان گریزمان:

در تختخواب هم به لیونل مسی فکر می کنم!

آنتوان گریزمان، ستاره جدید بارسلونا از بازی کردن کنار لیونل مسی بسیار ذوق زده است.

در تختخواب هم به لیونل مسی فکر می کنم!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در گذشته آنتوان گریزمان را یکی از بهترین بازیکنان جهان توصیف کرده بود و ستاره فرانسوی و 28 ساله مدعی شد این صحبت های مسی باعث شده وی به خودش افتخار کند. آنتوان گریزمان همچنین از بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا استقبال کرد.

 

آنتوان گریزمان گفت: "صحبت های لیونل مسی باعث شد من احساس خوشحالی کنم. مسی بهترین است و وقتی صحبت می کند تمام دنیا به حرف های او گوش می دهند و خود مسی نیز این موضوع را می داند.

 

صحت های مسی باعث خوشحالی من شد و به خودم افتخار کردم. تاکید می کنم که بی تاب بازی کردن کنار لیونل مسی هستم. من می خواهم مسی را ملاقات کرده و او را ببینم، در کنار وی تمرین و بازی کنم و به مسی پاس گل بدهم.

 

1421340

 

من به بازی کردن کنار مسی در هنگام حضور در تختخواب، در تمرینات و هنگام تماشای فیلم فکر کرده ام. شما چنین صحنه هایی را همانند یک فیلم در ذهن خود مرور می کنید و من می دانم کنار مسی همه چیز خوب خواهد بود.

 

مثلث مسی- لوییس سوارز- گریزمان؟ روی کاغذ این مثلث واقعا خوب به نظر می رسد. اما در ادامه باید این موضوع را در زمین نشان دهیم، اما به تیم و خودمان اعتماد دارم.

 

البته بازیکنانی چون عثمان دمبله، مالکوم و فیلیپ کوتینیو نیز هستند. تعداد زیادی از مهاجمان با کیفیت بالا در ترکیب بارسا وجود دارند که من مطمئن هستم که برای ارائه عملکرد فوق العاده به تیم کمک خواهند کرد.

 

بازگشت نیمار؟ بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد. جزئیات زیادی در مورد این انتقال وجود دارد اما نیمار در سطح جهانی یک بازیکن بزرگ است و او می تواند با بارسا هماهنگ شود."

دیدگاه‌ها