کد خبر : 63597 | 10 دی 1390 ساعت 13:52 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

هوار ملا محمد از ذوب‌آهن جدا می‌شود

مهاجم عراقی ذوب‌آهن به دلیل بیماری آفت در کشور عراق فک خود را جراحی کرده و در حال حاضر دوران مصدومیت خود را طی می‌کند.

هوار ملا محمد از ذوب‌آهن جدا می‌شود

  ذوب‌آهن پس از تعطيلي مسابقات ليگ به بازيکنان خود يک هفته استراحت داد و از جمعه گذشته تمرينات خود را در اصفهان آغاز کرد؛ تيم اصفهاني چهارشنبه گذشته به مصاف تيم منتخب اصفهان رفت و از امروز، يک جلسه در روز به تمرين مي‌پردازد.
در حال حاضر همه بازيکنان تيم ذوب‌آهن در تمرينات تيم شرکت مي‌کنند و هيچ يک از بازيکنان اين تيم مشکلي براي بازي کردن در مسابقات هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور ندارند.
ذوب‌آهن فردا يکشنبه در يک ديدار تدارکاتي ديگر به مصاف تيم سپاهان نوين اصفهان خواهد رفت تا بيش از گذشته به آمادگي مورد نظر خود دست يابد.
همچنين با وجود درخواست باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس براي جذب فرشيد طالبي، مدافع ذوب‌آهن، وضعيت اين بازيکن براي پيوستن به اين دو تيم هنوز مشخص نيست.
خبر ديگر از ذوب‌آهن اينکه، هوار ملا محمد، مهاجم عراقي ذوب‌آهن به دليل بيماري آفت در کشور عراق فک خود را جراحي کرده و در حال حاضر دوران مصدوميت خود را طي مي‌کند.
البته اين مهاجم به احتمال فراوان در نيم‌فصل دوم براي ذوب‌آهن به ميدان نخواهد رفت و قرار است پيش از آغاز دوباره مسابقات ليگ برتر با مسئولان ذوب‌آهن به گفتگو بنشيند و پس از توافقات لازم از اين باشگاه اصفهاني جدا شود.

دیدگاه‌ها