کد خبر : 64806 | 21 دی 1390 ساعت 14:20 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

گنجعلی‌خانی:بحث برکناری بلاژویچ صحت ندارد

مدیرعامل باشگاه مس کرمان اخبار مطرح شده در مورد برکناری یا دادن اولتیماتوم به سرمربی تیم فوتبال این باشگاه را رد کرد.

گنجعلی‌خانی:بحث برکناری بلاژویچ صحت ندارد

  نصرالله گنجعلی‌خانی در مورد شکست روز گذشته تیم فوتبال مس برابر نفت در کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ما مشکل خاصی ندارد و تنها با بدشانسی برابر نفت شکست خورد.

وی اضافه کرد: برخلاف مسائل مطرح شده، شرایط تیم ما خوب است و بازیکنان با آمادگی کامل در بازی‌ آینده برابر استقلال به میدان می‌آیند و انشا‌ءالله با کسب نتیجه لازم در آن مسابقه، این باخت را جبران خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان خاطرنشان کرد: تیم ما نه مشکل مالی دارد و نه از نظر پشتیبانی دچار مشکل است و با جذب سه، چهار بازیکن جدید و هماهنگی بیشتر نفرات، در بازی‌های بعدی عملکرد به مراتب بهتری خواهیم داشت.

وی در مورد بحث‌های مطرح شده در مورد اولتیماتوم به بلاژویچ یا برکناری این مربی به خاطر نتایج اخیر افزود: متاسفانه در روزهای اخیر مطالب و مصاحبه‌هایی از من مطرح شده که واقعیت ندارد. من تمام موارد مطرح شده در این خصوص را رد کرده و با صراحت اعلام می‌کنم بلاژویچ با قدرت به کارش در تیم مس کرمان ادامه می‌دهد و قطعا تیم ما با این مربی آینده بسیار خوبی خواهد داشت.

گنجعلی‌خانی در پایان در مورد آخرین وضعیت مهرداد پولادی گفت: دوستان در حال مذاکره با این بازیکن هستند. من امیدوارم پولادی به تیم مس بازگشته و بار دیگر از این تیم به تیم ملی بازگردد.

تیم فوتبال مس کرمان در روز نخست از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در کرمان برابر تیم نفت تهران با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.
 

دیدگاه‌ها