کد خبر : 65989 | 04 بهمن 1390 ساعت 22:21 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

منصوری:شرط‌حضورم در ذوب‌آهن واریز پول نبود

منصوری تنها خرید ذوب‌‌آهن در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر بود؛ او پس از نیمکت‌نشینی‌های مداوم در پرسپولیس به ذوب‌آهن آمد تا دوران خوبی در این تیم اصفهانی داشته باشد؛ دورانی که البته با بی‌پولی ذوب‌آهن هم همراه است.

منصوری:شرط‌حضورم در ذوب‌آهن واریز پول نبود
  منصوری در دو بازی اخیر ذوب‌آهن هم برای تیمش به میدان رفته اما با توجه به اینکه کیفیت مورد نظر ابراهیم‌زاده را از خود به نمایش نگذاشته، در میانه‌های نیمه دوم بازی تعویض شده و جایش را به دیگر بازیکنان این تیم داده است؛ او در گفتگو با ایمنا پیرامون بازی با ملوان می‌گوید: بازی ملوان مسابقه خیلی دشواری است؛ ملوان یک تیم جوان و دونده است و برای کسب بیشترین امتیاز به اصفهان می‌آید اما ذوب‌آهن اکنون به شرایطی رسیده که همه برای پیروزی تیم خود هم قسم شده‌اند.

وی ادامه می‌دهد: شکر خدا شرایط تیم کنون خیلی خوب است چراکه بازیکنان ما بعد از ۳ بازی پشت سر هم که نتایج خوبی نگرفتند، در مسابقه مقابل فولاد به پیروزی رسیدند تا از بحرن خارج شوند بنابراین می‌خواهیم با پیروزی مقابل ملوان به شرایط ایده‌آل گذشته خود باز گردیم.

از منصوری در مورد پیوستنش به ذوب‌آهن پرسیدیم و اینکه آیا ذوبی‌ها در این شرایط بازیکن خوبی جذب کرده‌اند یا نه؛ او می‌گوید: اصلا برایم مهم نیست که بقیه در مورد من چه می‌گویند؛ شاید در پرسپولیس نیمکت نشین بوده‌ام اما هیچ گاه کیفیت خود را از دست نداده‌ام و اگر می‌بینید در دو بازی اخیر ذوب‌آهن کیفیت لازم را نداشته‌ام به دلیل این است که با تیم هماهنگ نشده‌ام. من نمی‌خواهم تمرکز خودم را با پاسخ دادن به افراد منتقد از دست بدهم.

گفته می‌شد او شرط حضورش در ذوب‌آهن را دریافت ۲۰۰ میلیون از این تیم عنوان کرده بود؛ او در این زمینه اضافه می‌کند: من هرگز به ذوبی‌ها نگفتم که برای حضور در ذوب‌آهن پول به حسابم بریزید و نمی‌دانم این شایعات از کجا آب می‌خورد.

دیدگاه‌ها