کد خبر : 66462 | 09 بهمن 1390 ساعت 15:17 | 609 بازدید | 0 دیدگاه

فرصت واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس

وزیر ورزش و جوانان گفت:از نظر قانونی برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تا سال 93فرصت داریم.

فرصت واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس

    ''محمد عباسی'' در حاشیه گردهمایی بزرگ خانواده فوتبال در جمع خبرنگاران گفت:البته وزارت ورزش در حال فراهم کردن زمینه های تحقق این امر است که یکی از آن ها جمع آوری پیشکسوتان و تشکیل تعاونی ها و کانون هواداران است.

وی ادامه داد: بخشی از سهام این دو باشگاه باید به شرکت های فرابورس داده شود که طبق قوانین شرکت های دولتی و نیمه دولتی واگذار شوند و زمانی که این دو باشگاه به شرکت تبدیل شدند در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار می گیرند.

عباسی درباره نزدیکی زمان برگزاری گردهمایی خانواده فوتبال با انتخابات فدراسیون گفت:این جلسه ربطی به انتخابات ندارد اما می تواند فضای مثبتی پیش از آن ایجاد کند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ سوالی درباره تغییرات فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: در کشتی همه قهرمانان در کنار یکدیگر هستند و در این مورد جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی درباره برگزاری گردهمایی خانواده فوتبال گفت: پیش از این جلسه، با خانواده دو رشته زورخانه ای و کشتی هم جلسه مشابهی برگزار کردیم. برپایی اینگونه جلسات یکی از رویکردهای وزارت ورزش و جوانان است و از چهره های پیشکسوتان حاضر در جلسه امروز هم مشخص است که چقدر از برگزاری آن استقبال می کنند.

 

دیدگاه‌ها