کد خبر : 69207 | 07 اسفند 1390 ساعت 23:27 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

عزیززاده: استقلال در بهترین شرایط قرار دارد

مدافع بلندقامت آبی‌پوشان که مدتی را به دلیل مصدومیت از دست داد، حالا روند بهبودی را طی کرده و امیدوار است با تشخیص کادر فنی در ترکیب قرار بگیرد.

عزیززاده: استقلال در بهترین شرایط قرار دارد
  حمید عزیززاده، در خصوص شرایط این روزهای استقلال و اردوی آمادگی تیم گفت: استقلال در حال‌ حاضر شرایط خوبی دارد و به تشخیص کادرفنی اردوی یک هفته‌ای برپا شده و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به تمرین می‌پردازیم و خود را برای دیدار برابر الریان قطر آماده می‌کنیم. تیم بعد از دو برد خوب برابر تیم‌های ذوب‌آهن و الاتفاق و صعود به دور بعد و مرحله گروهی در بهترین شرایط روحی - روانی قرار دارد و می‌خواهیم در قطر الریان را شکست دهیم و به مراحل بالا‌تر صعود کنیم.

عزیززاده در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: بعد از آن مصدومیت به شرایط خوبی رسیده‌ام و آمادگی خود را بازیافته‌ام و دوست دارم برای استقلال بازی کنم و در موفقیت‌هایش نقشی داشته باشم.

عزیززاده درخصوص هواداران استقلال گفت: از هواداران استقلال که تیم را همه‌جانبه حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم. از آن‌ها می‌خواهم تا تیم را تا آخر فصل تنها نگذارند و ما نیز با قهرمانی در لیگ‌بر‌تر، زحمات این عزیزان را جبران کنیم و جشن قهرمانی را با این عزیزان در آزادی برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها