کد خبر : 70189 | 18 اسفند 1390 ساعت 11:01 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی:مهاجمان فجر را خوب می‌شناسیم

مدافع تیم فوتبال سایپای البرز گفت: برای حضور در برابر فجر شهید سپاسی بازی‌های اخیر این تیم را به طور کامل آنالیز کرده و مهاجمان آنها را می‌شناسیم.

ابراهیمی:مهاجمان فجر را خوب می‌شناسیم

مرتضی ابراهیمی اظهار داشت: بر اساس جدول رده‌بندی لیگ‌برتر شرایط ما و فجر بسیار حساس بوده و این بازی در حقیقت مانند فینال است.

وی افزود: در حال حاضر هر دو تیم با کسب 31 امتیاز در رده‌های دهم و یازدهم قرار گرفته و سایپا تنها به دلیل تفاضل گل بهتر یک رتبه بالاتر را اشغال کرده است.

این بازیکن با تجربه سایپای البرز خاطرنشان کرد: بنابراین در شرایط فعلی دیدار رودروی دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به قول معروف بازی فینال است، چرا که تیم بازنده چند رده در جدول سقوط خواهد کرد.

ابراهیمی با بیان اینکه در این دیدار دو تیم ابتدا برای حفظ دروازه‌های خود تلاش می‌کنند، گفت: ما برای مقابله با مهاجمان فجر تاکتیک‌های تدافعی ویژه‌ای داشته و با توجه به شناختی که از آنها داریم، اجازه نفوذ به فجری‌ها نخواهیم داد.

وی افزود: در خط دفاعی نباید کوچک‌ترین غفلتی داشته باشیم، چرا که فجر شهید سپاسی از بازیکنان با تجربه و زهرداری برخوردار است که موقعیت‌های ایجاد شده را به راحتی از دست نمی‌دهند.

مدافع تنها نماینده استان البرز در لیگ برتر در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا سایپا با شیوه دفاعی برابر فجر بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: اگر گفتم که تاکتیک‌های دفاعی ویژه‌ای داریم، به این معنی نیست که ما با شیوه تدافعی بازی تمام بازی را اداره خواهیم کرد.

ابراهیمی تاکید کرد: به طور قطع سایپای البرز برای کسب سهامتیاز به زمین رفته و در طول بازی به صورت مداوم بر روی دروازه حریف حمله خواهیم کرد، اما از دفاع و حفظ دروازه خود نیز غافل نخواهیم شد.

لازم به توضیح است، دیدار تیم‌های سایپای البرز و فجر شهید سپاسی شیراز روز جمعه این هفته برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها