کد خبر : 70358 | 20 اسفند 1390 ساعت 10:22 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری:

تا منصوری به ما باخت، همه چیز بودار شد

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت:‌ تا وقتی که منصوری به ما در اصفهان نباخته بود همه چیز خوب بود، اما بعد از این مسابقه، همه چیز بودار شد.

تا منصوری به ما باخت، همه چیز بودار شد

طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد قهرمانی تیمش در شب پایانی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس تیم قابل احترامی است، اما آنها انگیزه‌ای برای این مسابقه نداشتند و قطعا وقتی نیمه اول تمام شد، با توجه به اینکه هر چه داشتند در همان نیمه رو کرده‌ بودند، در نیمه دوم از نظر بدنی تحلیل رفتند. در آن سوی اصفهان نیز منصوری برنده مسابقه با ماهان بود، به بچه‌ها انگیزه دادیم و با حضور بازیکنان باتجربه‌ای چون وحید شمسایی و محمد کشاورز بازی را با نتیجه 11 بر 2 به پایان رساندیم و با تفاضل گل بهتر قهرمان لیگ ۹۰ شدیم.



وی در واکنش به انتقاد لک از نتیجه دیدار گیتی‌پسند و پرسپولیس و تاکید بر تبانی بودن این مسابقه، تصریح کرد:‌ من نباید جواب سرمربی منصوری را بدهم. تا همین ۲، سه هفته پیش که منصوری با اختلاف در صدر جدول بود، همه چیز خوب بود، لیگ در سطح بالایی برگزار می‌شد، داوری فوق‌العاده بود و همه تیم‌ها قابل احترام بودند، اما همین که منصوری در اصفهان به گیتی‌پسند باخت، این بحث‌ها شروع شد و حرف از تبانی و بودار بودن نتایج به میان آمد. هفته گذشته که ما به عنوان قهرمان نیم‌فصل اول و صدرنشین چهار گل به فرش‌آرا زدیم مدیرعامل این باشگاه گفت این نتیجه تبانی بوده، در حالی که این هفته صبای قم هم ۸ بر ۴ فرش‌آرا را شکست داده است.



وی افزود: آنها تا وقتی تیم‌شان در صدر بود، هیچ حرفی نمی‌زدند. در مورد بازی با پرسپولیس هم ببینید خود منصوری در ۲ بازی رفت و برگشت چند گل به پرسپولیس زده؟ تعداد گل‌های آنها بیش از ۱۰ گل بوده است. چطور می‌شود که این تبانی نیست، اما نتیجه بازی ما تبانی است؟ همه ایران می‌دانند قدرت گیتی‌پسند خیلی بالاتر از منصوری است. حالا این تیم از رقابت بین تیم‌های اصفهانی حداکثر استفاده را برد و به صدر رسید و فکر کرد قهرمان شده است. در حالی که روز گذشته (جمعه) همه مردم و رسانه‌ها متوجه شدند چه خبر است.



مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند در خصوص دیدار همزمان ۲ تیم منصوری و ماهان که با نتیجه 7 بر 3 به سود منصوری خاتمه یافت و اینکه ماهانی‌ها در این مسابقه از همه نیروهای‌شان استفاده نکردند، تصریح کرد: من کاری به نتیجه آنها ندارم. ما قبل از بازی بارها به بازیکنان‌مان تاکید کرده بودیم که همه چیز دست خودمان است و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید خودمان تلاش کنیم. بین ۲ نیمه هم همین را به بچه‌ها گفتیم که هنوز هیچ چیزی را از دست نداده‌ایم و باید به زمین رفته و حق‌تان را بگیرید.



علی طاهری در مورد پاداش قهرمانی که به بازیکنان گیتی‌پسند تعلق خواهد گرفت، تاکید کرد: در نشست هیئت مدیره باشگاه در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد. کسب این قهرمانی خیلی سخت بود و تلاش می‌کنیم پاداش در نظر گرفته شده در حد و اندازه تلاش بازیکنان باشد.



وی با اشاره به کسب سهمیه حضور در سومین دوره جام باشگاه‌های آسیا، گفت: یک تیم قدرتمند را راهی این رقابت‌ها که تیرماه در کویت برگزار می‌شود، خواهیم کرد.



شب گذشته تیم گیتی‌پسند با شکست پرسپولیس و با کسب‌ 65 امتیاز و تفاضل گل 59 قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.

منصوری قهرمان لیگ ۸۹ نیز با وجود برتری برابر فولادماهان، با 65 امتیاز و تفاضل گل 58 عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد.

فولادماهان نیز همانند سال گذشته با ۵۴ امتیاز سوم شد.

دیدگاه‌ها