کد خبر : 70375 | 20 اسفند 1390 ساعت 11:37 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

افضل:درست می‌گویند، با تبانی قهرمان شدیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: می‌خواستیم با تبانی قهرمان شویم تا داغش بر دلمان باقی نماند!

افضل:درست می‌گویند، با تبانی قهرمان شدیم

علی افضل در خصوص قهرمانی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: بازی فوق‌العاده سنگینی بود. در هفته گذشته اعضای تیم منصوری‌ فشار زیادی روی ما آوردند. به همین دلیل بازیکنان ما در نیمه اول با استرس و عصبانیت شروع کردند و متاسفانه با تساوی به رختکن رفتیم. در بین نیمه با بازیکنان صحبت کردم و مجبور شدیم 5 نفره بازی کنیم که خوشبختانه این ریسک جواب داد و توانستیم قهرمان شویم.

سرمربی گیتی‌پسند در مورد اینکه اعضای تیم منصوری بحث تبانی را مطرح کرده‌اند، گفت: آقایان درست می‌گویند، گیتی پسند با تبانی قهرمان شد! خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به قهرمانی دست یابیم. جوابی ندارم بدهم، هر حرفی که آقایان می‌زنند درست است. می‌خواستیم قهرمان شویم که داغش بر دل ما نماند و خدا را شکر توانستیم. از تمام تماشاگران تشکر می‌کنم که حمایت لازم از ما به عمل آوردند و خوشحالم که دل مردم اصفهان را شاد کردیم.

وی درباره اینکه فولادماهان از بازیکنان اصلی خود در دیدار برابر منصوری استفاده نکرده بود، گفت: آن دیدار جوانمردانه برگزار شد. خوشحالیم که با تبانی قهرمان شدیم! خدا ما را دوست داشت که با تبانی قهرمان شدیم! من کاری به منصوری و فولاد ندارم به هر حال بازیکنان ما تلاش کردند و توانستیم این عنوان را کسب کنیم.

افضل در پاسخ به این سوال که آیا در این تیم می‌ماند، تاکید کرد: قراردادم تمام شده و هنوز معلوم نیست. باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم و خواسته‌های آنها و خودم مطرح شود. اگر قسمت باشد ادامه خواهم داد.

وی درباره اینکه آیا در آسیا این تیم را همراهی خواهد کرد یا خیر، تصریح کرد: من دنبال شهرت نیستم. دوست دارم در جایی که کار می‌کنم آرامش داشته باشم. عشقم فوتسال است و هر جا که راحت‌تر باشم فعالیت می‌کنم. من عضو کوچکی از باشگاه گیتی‌پسند بودم و زحمت کمی برای قهرمانی کشیدم. دست تک تک بازیکنان و زحمت‌کشان این تیم را می‌بوسم.

دیدگاه‌ها