کد خبر : 1619692 | 03 تیر 1398 ساعت 13:09 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

مولایی: با مربی شخصی آماده می شوم

قهرمان جودوی جهان و یکی از امیدهای کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۲۰، گفت: با برنامه های مربی شخصی ام و تمریناتی که تحت نظر او انجام می دهم آماده می شوم و مسئولان فدراسیون نیز در جریان این مساله هستند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایرنا، «سعید مولایی» جودوکار مطرح کشورمان که پس از کسب مدال طلا در رقابت‌های جایزه بزرگ چین راهی آلمان شده بود تا مبارزاتش در بوندسلیگا را ادامه دهد در گفت‌وگو با ایرنا، اظرها داشت: حدود پنج روز قبل از آلمان بازگشتم و پس از استراحت کوتاهی که داشتم از امروز (دوشنبه) تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

 

وی افزود: رقابت‌های جایزه بزرگ کرواسی را پیش رو داریم و باید برای حضوری موفق در این رویداد آماده شوم.

 

1414922

 

 

قهرمان سال ۲۰۱۸ جهان در خصوص نحوه پیگیری تمریناتش، توضیح داد: تمریناتم با برنامه‌های اختصاصی و تحت نظر مربی شخصی ام (محمد منصوری) پیگیری می‌شود و او تمرینات بدنسازی و جودوی من‌را تحت نظر دارد.

 

وی ادامه داد: رئیس فدراسیون جودو و مدیرتیم های ملی نیز از این موضوع مطلع هستند و شرایط خوبی دارم تا به این روند مثبت تداوم بخشم.

 

1414923

 

مولایی در پاسخ به این سوال که کار کردن با مربی شخصی موجب ایجاد تداخل با تمرینات او در تیم ملی نمی‌شود، گفت: مجید زارعیان سرمربی تیم ملی نیز مربی خوبی است و تلاش زیادی برای موفقیت انجام می‌دهد و من در تمرینات تیم ملی نیز بدون هیچ مشکلی شرکت می‌کنم. حتی برخی مواقع در تمرینات تیم جوانان نیز حضور می یابم.

 

بهترین جودوکار وزن منهای ۸۱ کیلوگرم در سال گذشته میلادی، توضیح داد: ۲ سال با همین برنامه‌ها و تمرینات مربی خودم به بهترین نتایج رسیده‌ام و می‌خواهم همین شرایط را تا المپیک داشته باشم.

 

وی با تاکید براینکه به حواشی هیچ‌گونه توجهی ندارد، ادامه داد: کاری به مشکلات و حواشی ندارم. تمرکزم به موفقیت معطوف است، چراکه برای رسیدن به اوج سال‌ها زحمت کشیده‌ام.

 

مولایی گفت: حتی در جلسه‌ای که با «آرش میراسماعیلی» رئیس فدراسیون داشتم، وی اعلام کرد که می‌داند با برنامه‌های مربی خودم کار می‌کنم. او قول داد تا شرایط برای حضورم در مسابقات و اردوهای مختلف بین المللی فراهم شود که خوشبختانه تاکنون عملی شده است.

 

1414924

 

وی با قدردانی از حمایت‌های «سیدرضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک از او و تیم ملی جودو، گفت: امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانم همراه با سایر جودوکاران کشورم در المپیک ۲۰۲۰ حضور خوبی داشته باشم. از این مقام مسئول می‌خواهم تا شرایطی فراهم شود که بتوانم با مربی خودم در مسابقات گوناگون حضور یابم.

 

مولایی گفت: سرمربی تیم ملی نیز برنامه‌های خوبی دارد و با او هماهنگ هستم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ها