کد خبر : 74455 | 07 اردیبهشت 1391 ساعت 22:10 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند: برابر استقلال انتحاری بازی می‏‌کنیم

بازیکن شهرداری تبریز که هفته گذشته در چند خبرگزاری در ارتباط با بحث دلالی صحبت کرده بود، در جدیدترین صحبت‎هایش گفت: از سال گذشته این باشگاه با دلال معروف تبریزی قطع همکاری کرده است.

بیرانوند: برابر استقلال انتحاری بازی می‏‌کنیم
  بهنام بیرانوند مهاجم لرستانی شهرداری تبریز افزود: از فصل گذشته که به این تیم آمدم وقتی مسوولان باشگاه متوجه شدند شخصی که اطراف باشگاه بود دلال است، دیگر به او اجازه ندادند در امور باشگاه دخالت کند.
وی ادامه داد: این شخص دنبال درصد خودش بود و به هیچ‌وجه وابسته به باشگاه شهرداری تبریز نبود و مسوولان باشگاه روحشان از کارهای وی خبردار نبود. باشگاه شهرداری متعلق به مردم تبریز است و نیازی به دلال ندارد.

بازیکن شهرداری تبریز در خصوص دیدار با استقلال تهران عنوان کرد: چون چیزی برای از دست دادن نداریم در این دیدار انتحاری بازی می‎کنیم و برای کسب 3 امتیاز به میدان می‎رویم.
بیرانوند در پایان گفت: با روی کار آمدن آقای عزیزی تیم از نظر بدنی، روحی و روانی در شرایط ایده‌‏آلی به سر می‌‏برد و تلاش می‏‌کنیم در لیگ برتر بمانیم.
وی صعود گهرزاگرس دورود به لیگ برتر را حق مسلم فوتبال لرستان دانست و اظهار امیدواری کرد با صعود گهر، فوتبال لرستان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

دیدگاه‌ها