کد خبر : 74660 | 09 اردیبهشت 1391 ساعت 13:41 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

منصوری: مقابل مس از پیش بازنده نبودیم

هافبک تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: مس سرچشمه به هیچ عنوان برای باخت به بازی مقابل مس کرمان نرفت و ما تیم از پیش بازنده نبودیم.

محمد منصوری با اشاره به نبرد حساس تیم‌های مس کرمان و صنایع مس سرچشمه اظهار داشت: همیشه مسابقات دربی در هر نقطه‌ای از دنیا همراه با حساسیت‌ها و حواشی کاذب انجام می‌شوند، اما این دیدار به علت حساسیت‌های خاص و نقش تعیین‌کننده در جدول مسابقات از چند روز قبل تحت تأثیر حواشی و شایعات بسیاری قرار گرفت.

وی افزود: فوتبال کرمان برای مسائل اخلاقی و بازی جوان‌مردانه اهمیت خاصی قائل است و اخبار و مسائل چند روز گذشته بیش از هر چیز حاشیه‌پرداری رقبا بود و همه شاهد بودند که بازیکنان ما 90 دقیقه همراه حریف در زمین دویدند و تا آخرین لحظه در زمین تلاش کردند.

منصوری با بیان اینکه دو تیم فوتبال خوبی را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند، ابراز داشت: مس سرچشمه به هیچ عنوان برای باخت به این مسابقه نرفت و ما تیم از پیش بازنده نبودیم، اما مس کرمان فوتبال بهتری را از خود به نمایش گذاشت و در نهایت به حقش رسید.

هافبک شیرازی مس سرچشمه افزود: بازیکنان مس در این مسابقه از موقعیت‌های خود استفاده لازم را کردند و توانستند این نتیجه را رقم بزنند در صورتی که اگر بازیکنان ما نیز قدر موقعیت‌های خود را دانسته بودند شرایط به گونه دیگری رقم می‌خورد.

منصوری عدم یارگیری مناسب را یکی از دلایل شرایط و جایگاه فعلی مس سرچشمه در جدول مسابقات دانست و عنوان کرد: کمبود بازیکنان تأثیرگذار و همچنین جذب بازیکنان جوان و البته بی‌تجربه برای تیمی که سال نخست حضورش در لیگ برتر را تجربه کرد از جمله دلایل اصلی نتایج تیم در این فصل از مسابقات است.

وی تصریح کرد: فصل آینده را نیز در یک تیم لیگ برتری به فوتبال ادامه می‌دهم.

دیدگاه‌ها