کد خبر : 977857 | 11 تیر 1391 ساعت 08:38 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی

مقامات فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی گوردون ایگساند را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور معرفی کردند.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی

   ایگساند پنجاه پنج ساله که موفق ترین سرمربی لیگ فوتبال آفریقای جنوبی در پانزده سال اخیر به شمار می رود تاکنون چهار بار عنوان قهرمانی این لیگ را با چهار تیم مختلف کسب کرده است.
وی در مراسم معارفه خود در ژوهانسبورگ گفت: از اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی انتخاب شده ام بر خود می بالم و من تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم به کار خواهم بست.
در این مراسم استیو کامفلا رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی گفت:آقای ایگساند به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی انتخاب شده است و او مسئوولیت تیم فوتبال ما را بر عهده گرفته است و نخستین چالش وی در این تیم بازی مقابل برزیل در هفتم دسامبر است.
وی افزود: سرمربی جدید تیم قرار دادی دو ساله دارد که این قرارداد می تواند با توجه به عملکرد وی در دور مقدماتی جام جهانی دو هزار و چهارده برزیل و همچنین رقابتهای جام ملتهای آفریقا که میزبان آن هستیم تمدید شود.
مدت قراداد وی دو سال و او در تیم ملی آفریقای جنوبی جایگزین پیتسو موسیمین سرمربی برکنار شده این تیم می شود که به خاطر کسب نتایج ضعیف در رقابتهای انتخابی جام جهانی از کار برکنار شد.
او در نخستین حضور خود بر سر نیمکت مربیگری تیم ملی آفریقای جنوبی روز هفتم سپتامبر در دیداری دوستانه در سائوپائولو به دیدار برزیل می رود.
 
 
 

دیدگاه‌ها