کد خبر : 1614555 | 08 خرداد 1398 ساعت 18:55 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

معرفی دو گزینه برای رقابت با سوارز در بارسلونا

در حالی که به نظر می رسد بارسا از جذب گریزمان منصرف شده، نام دو مهاجم دیگر برای تقویت خط حمله این تیم مطرح شده است.

معرفی دو گزینه برای رقابت با سوارز در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، سران بارسلونا در تلاشند تا برای فصل بعد اقدام به تقویت خط حمله خود کنند. در فینال کوپا دل ری برابر والنسیا وقتی سوارز به دلیل مصدومیت حضور نداشت، بارسا به طور جدی نبود یک ذخیره باکیفیت را حس کرد. جذب پرینس بواتنگ در زمستان هم چاره ساز نشد و این مهاجم غنایی در حد انتظارات نبود.

 

 

1404874

 

 

در یکی دو هفته اخیر، شایعاتی مبنی بر تمایل بارسا برای جذب آنتوان گریزمان منتشر شده است اما بزرگان رختکن این تیم با انتقال ستاره فرانسوی مخالفند و به همین دلیل شانس گریزمان برای پیوستن به بارسلونا کم شده است.

گفته می شود که رودریگو موره نو و کریستین استووانی، در حال حاضر گزینه های مدنظر بارسا برای رقابت با سوارز هستند.

 

 

1409219

 

 

رودریگو که سابقه حضور در آکادمی رئال را دارد، چند سالی است که برای والنسیا بازی می کند و در تیم ملی اسپانیا هم جایگاه خوبی دارد. او فصل پیش مورد توجه رئال هم بود ولی والنسیا برای جدایی او بند فسخ 100 میلیون یورویی را طلب کرد و باید دید در واکنش به پیشنهاد بارسا نیز تقاضای بند فسخ او را خواهد کرد یا خیر. در فینال کوپا دل ری که با برتری 2-1 والنسیا تمام شد، رودریگو زننده گل دوم تیمش به بارسا بود.

 

گزینه دوم، استووانی، مهاجم اروگوئه ای جیرونا است که با وجود سقوط تیمش، او فصل فوق العاده ای داشت و رقم فسخش نیز 20 میلیون یورو است.

رودریگو با 28 سالن سن در مقایسه با استووانی 32 ساله، گزینه جذاب تری است ولی قیمت بالا، احتمالا کار جذب او را مشکل خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها