کد خبر : 971532 | 24 فروردين 1391 ساعت 18:35 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

سعادتمند: از لیگ دسته یک انصراف می‌دهیم

مدیرعامل نساجی مازندران در پی اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بازی عقب‌افتاده نساجی مازندران و استقلال صنعتی به سود تیم اهوازی، گفت: در صورت ثابت ماندن این رای، از مسابقات لیگ انصراف می‌دهیم.

به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران، احمد سعادتمند در پی اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بازی عقب افتاده نساجی مازندران و استقلال صنعتی به سود تیم اهوازی، رای کمیته انضباطی را ظلم در حق فوتبال مازندران دانست و گفت: قطعاً در صورتی که این رای پابرجا بماند از شرکت در مسابقات لیگ دسته اول کشور انصراف می‌دهیم.

سعادتمند تصریح کرد: قطعاً رای اعلام شده عواقب بسیار نگران‌کننده‌ای خواهد داشت و مسئولیت و عواقب رفتار تماشاچیان مازندران برعهده کمیته انضباطی خواهد بود.

وی رای اعلام شده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را ناشایست و دور از انتظار دانست و گفت: با وجود مستندات و دلایل قانونی و محکم ارائه شده به فدراسیون مبنی بر آمادگی تیم نساجی برای دیدار با استقلال صنعتی و حضور این تیم در فرودگاه مهرآباد برای پرواز به اهواز، صدای ما به جایی نرسید و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اعلام این رای، مردم مازندران و شهرستان قائمشهر را یک گام از صعود به لیگ برتر بعد از 19 سال انتظار دورتر کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران گفت: تیم فوتبال نساجی مازندران دارای پیشینه بزرگی است و با تمامی مشکلات موجود بازیکنان و کادر فنی با همراهی و حمایت طرفداران این تیم تلاش کردند تا در این فصل نتیجه لازم را کسب کنند که این اقدام کمیته انضباطی با توجه به مدارک قانونی موجود تمامی زحمات تیم را در راه رسیدن به مرحله پلی آف در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: نامه‌ای از طرف اینجانب به کفاشیان رئیس فدارسیون فوتبال ارسال شده است که در این نامه مراتب اعتراض خود را نسبت به رای کمیته انضباطی اعلام داشتیم.

سعادتمند گفت: پرهام مالک باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران در این باره جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها