کد خبر : 971666 | 18 اردیبهشت 1391 ساعت 15:55 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

گفتند به اعتصاب ادامه بدهید جریمه می‌شوید

فیروزآبادی:کاپیتان تراکتوربه صورتم آب دهان انداخت

بازیکن تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: کاپیتان تراکتورسازی در جریان بازی به من ناسزا گفت و به صورتم آب دهان پرت کرد اما داور به من کارت قرمز نشان داد.

   مسلم فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد علت اخراجش در دیدار با تراکتورسازی گفت: با مرتضی اسدی قبل از اخراج دو سه بار سر تصاحب توپ درگیر شدیم. در یک صحنه تعادل نداشتم که اسدی گفت چرا اینطوری بازی می‌کنی؟ من هم عذرخواهی کردم و گفتم تعادل نداشتم و افتادم.

وی ادامه داد: بعد از این در لحظه ضربه کاشته اسدی کاپیتان تراکتورسازی دستم را گرفت، گفتم چرا این کار را می‌کنی که با آرنج به گردنم کوبید و فحش رکیک به من داد و به صورتم آب دهان انداخت. بعد از آن هم یکی دیگر از بازیکنان تراکتور جلو آمد و به من فحش داد. خیلی خودم را کنترل کردم اما داور به من کارت قرمز نشان داد و من را اخراج کرد.

فیروزآبادی در مورد اینکه قصد شکایت از اسدی را دارد یا نه، عنوان کرد: شکایت نمی‌کنم. ارزش ندارد. تراکتورسازی فکر می‌کرد دو سه گل به ما بزند اما اینطور نبود و در زمین فهمیدند که با تیم محکمی بازی دارند.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه مس سرچشمه اظهار داشت: قبل از بازی با تراکتورسازی دو روز اعتصاب کردیم اما به ما گفتند اگر در تمرینات شرکت نکنید جریمه خواهید شد که ما هم در تمرین شرکت کردیم و قول داده‌اند مشکلات مالی حل شود.

 

دیدگاه‌ها