کد خبر : 975326 | 20 خرداد 1391 ساعت 15:25 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ویه‌را: در لهستان بی‌فرهنگی بیداد می‌کند

ستاره سابق تیم ملی فرانسه نگرانی هایش درمورد جو نژادپرستانه در رقابتهای یورو را ابراز کرد.

ویه‌را: در لهستان بی‌فرهنگی بیداد می‌کند

پاتریک ویه را، ستاره سابق تیم ملی فرانسه در صحبتهایی اعلام کرد که در ورشو احساس راحتی ندارد ومعتقد است که بی فرهنگی درلهستان بیداد می کند.
ستاره سابق ارسنال معتقد است که مسئولان یوفا درمورد بررسی اوضاع نژادپرستی در جریان این تورنمنت کم کاری کرده اند.
ویه را در صحبتهایی به آی تی وی گفت:« من دو سه روزی است که اینجا در ورشو هستم و وقتی در مرکز شهر قدم می زنم، احساس عجیبی دارم.حس می کنی که افراد سیاه پوست زیادی اینجا نیستند و نیامده اند و مردم به طرز عجیبی به تو نگاه می کنند. من دراین کشور بی فرهنگی را احساس می کنم.»
ویه را درادامه به این نکته اشاره کرد که بازیکنان در صورت رویارویی با توهین های نژادپرستانه نباید زمین را ترک کنند و گفت:« فکر نمی کنم که نیازی به ترک زمین مسابقه، در زمان برزبان آمدن شعارهای نژادپرستانه باشد.این بهترین راه برای پاسخ دادن به افرادی که سرو صدای مضحک در می آورند نیست.»
ویه را درادامه صحبتهایش اعلام کرد که محروم کردن هواداران نژادپرست، باید از سوی یوفا پیاده سازی شود ولی یوفا دراجرای این طرح اهمال کرده است:« یوفارفتار خوبی با این شرایط ندارد.همه می دانند که این مشکلی است که سالها پیش ایجاد شده. رفتار درست با شعارهای نژادپرستانه، محروم کردن افرادی که این شعارها را مطرح می کنند، در ورود به ورزشگاه هاست ولی این تورنمنت الان شروع شده و الان دیگر برای انجام این کار خیلی دیر است.»

دیدگاه‌ها