کد خبر : 975941 | 24 خرداد 1391 ساعت 16:21 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

روسی: سری A دیگر بهشت بازیکنان نیست

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا بر این باور است که لیگ این کشور دیگر بهشت بازیکنان به شمار نمی‌رود.

روسی: سری A دیگر بهشت بازیکنان نیست

 در حالی که خبر می‌رسد ممکن است تیاگو سیلوا میلان را ترک کرده و به پاری سن ژرمن برود، برخی از چهره‌های پیشین لیگ ایتالیا نسبت به این موضوع واکنش‌ نشان داده‌اند.

 پائولو روسی در این مورد گفت: سری A ایتالیا پیش از این به عنوان یکی از بهترین لیگ‌ها بود و به نوعی بهشت هر بازیکنی به شمار می‌فت. همه فوتبالیست‌ها آرزو داشتند روزی در سری A به میدان بروند اما اکنون بازیکنان ترجیح می‌دهند به تیم یا کشوری بروند که پول بیشتری به آنها می‌دهد. در لیگ کشورهایی مانند انگلیس، اسپانیا و حتی روسیه. باید این حقیقت را بپذیریم.

 پیوستن تیاگو سیلوا طی قراردادی 5 ساله به پاری سن ژرمن 40 میلیون یورو خرج روی دست سران این باشگاه خواهد گذاشت به شکلی که ارزش قرارداد وی در هر سال بین 7 تا 10 میلیون یورو خواهد بود.

 عضو تیم قهرمان جام جهانی 1982 تاکید کرد: به نظر برنده انتقال به پاری سن ژرمن، تیاگو سیلوا خواهد بود زیرا او در این تیم می‌تواند پول هنگفتی به جیب بزند ولی از سوی دیگر نبود او برای میلان بسیار گران تمام خواهد شد. ما در مورد یکی از بهترین مدافعان دنیا صحبت می‌کنیم و پیدا کردن جانشین برای او در ترکیب روسونری بسیار سخت خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها