کد خبر : 978828 | 20 تیر 1391 ساعت 15:35 | 725 بازدید | 0 دیدگاه

فوتسالیست صبای قم به تیم دبیری تبریز پیوست

بازیکن سابق ارم کیش و صبای قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با قراردادی رسمی به تیم فوتسال دبیری تبریز پیوست.

فوتسالیست صبای قم به تیم دبیری تبریز پیوست
علی ابراهیم بیگی بازیکن پیشین تیم های فوتسال ارم کیش قم، کیش ایر و صبای قم در رقابت های لیگ دسته برتر و همچنین تیم دانشگاه علوم پزشکی قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور بعد از پایان قرارداد خود با باشگاه صبا، به دنبال توافق با مسئولان باشگاه دبیری تبریز، با تیم فوتسال این باشگاه قراردادی دو ساله را به امضا رساند.
بعد از جدایی سیدوحید غیاثی کاپیتان فصل گذشته تیم فوتسال صبای قم از این تیم و رفتن وی به یکی از سه نماینده فوتسال استان آذربایجان شرقی در مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور یعنی دبیری تبریز و البته منتفی شدن انتقال ابوالقاسم اروجی دیگر فوتسالیست قمی به تیم دبیری تبریز، سرانجام آذربایجانی ها علی ابراهیم بیگی را نیز از تیم صبای قم به خدمت گرفتند.
بدین ترتیب این بازیکن نیز همانند سایر بازیکنانی که جدیدا به تیم فوتسال دبیری تبریز پیوسته‌اند و بازیکنانی که از فصل گذشته قرارداد خود را تمدید کرده‌اند، قرارداد اصلی خود را در دفتر هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی به ثبت می‌رساند.
بازیکن جدید تیم فوتسال دبیری تبریز که از استعدادهای فوتسال قم به شمار می رود، با حضور در تیم دبیری تبریز که در واقع یکی از مهمترین تجربه های حضور وی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می شود، از این هفته زیر نظر سیدمهدی غیاثی سرمربی قمی تیم فوتسال دبیری تبریز به کار آماده سازی خواهد پرداخت.
تیم فوتسال دبیری تبریز با مربیگری سیدمهدی غیاثی مربی نام آشنای فوتسال استان قم، امسال در چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر دیگر رقبای خود در بازی هایی که به شکل دوره ای برگزار می شود به میدان خواهد رفت.
این در حالی است که سیدمهدی غیاثی که پیش از این سابقه همکاری با تبریزی ها را دارد، بعد از مربیگری ارم کیش قم در دوره های آغازین لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در 14 هفته مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور نیز سرمربی تیم صبای قم بود که این تیم را به عنوان پدیده لیگ سیزدهم فوتسال کشور معرفی کرد.
امسال رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور متفاوت تر از دوره های قبل برگزار می شود، زیرا از یک سو با مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال کشور، تعداد تیم های لیگ برتری از 14 تیم به 16 تیم افزایش پیدا کرده است.
نخستین هفته دیدارهای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور که چهاردهمین دوره این مسابقات نیز محسوب می شود از روز پنجم مردادماه با دیدار دبیری تبریز با شهید منصوری قرچک، صبای قم با صنایع گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز با گاز خوزستان آغاز می شود.

دیدگاه‌ها